Kawasaki KX85








KX – МОТОЦИКЛ, ЯКИЙ ВИХОВУЄ ЧЕМПІОНІВ!
Етап на шляху у світ кросових мотоциклів Kawasaki на великих чи малих колесах.
Оновлений дизайн кожухів:
Оновлений дизайн кожухів дозволяє широкому колу гонщиків підібрати зручне положення на мотоциклі.
Посилена трансмісія:
Абсолютно нова трансмісія ідеально доповнює збільшену потужність двигуна KX85-II. Нова коробка передач встановлена на KX85-I.
Ергономіка:
Абсолютно нове мінімалістичне компонування мотоцикла, більш плоский паливний бак, а також більш плоске та вузьке сидіння розроблені для полегшення переміщень гонщика.
Оригінальний дизайн:
Абсолютно новий дизайн та яскрава графіка гарантують, що нові мотоцикли чудово виглядатимуть у колі переможців. Чорні алюмінієві колеса, чорний захист вилки та сині алюмінієві регулятори підвіски ще більше посилюють оригінальний образ.
6 положень керма:
Вибір із 6 положень керма дозволяє гонщику адаптувати своє становище на мотоциклі.
Два доступні розміри:
Для гонщиків доступний вибір між двома розмірами: KX85-II, оснащеним 19-дюймовим переднім та 16-дюймовим заднім колесами
і KX85-I, оснащеним 17-дюймовим переднім та 14-дюймовим заднім колесами.
Збільшена продуктивність охолодження:
Нова конструкція кожухів ефективніше спрямовує повітря до радіатора, збільшуючи продуктивність охолодження.
Інформація | |
Місто | Киев |
Характеристики Мотоцикла | |
Двигун | Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 2-тактный одноцилиндровый с KIPS Объем 84 см³ Объем 84 см³ Диаметр и ход поршня 48,5 x 45,8 мм Степень сжатия 10.9:1 (low speed); 9.0:1 (high speed) Система ГРМ Лепестковый клапан поршня Топливная система Карбюратор: Keihin PWK 28 Зажигание Электронное CDI Система запуска Кик-стартер Система смазки Бензиновая смесь |
Характеристики та Трансмісія | Трансмиссия 6-передач Главная передача Цепь Сцепление Мокрое многодисковое |
Гальмівна система і Підвіска | Тормоза, передние Один 220 мм диск. Суппорт: 2-поршневой Тормоза, задние Один 184 мм диск. Суппорт: 1-поршневой Подвеска, передняя 36 мм перевернутая телескопическая вилка с 20-ступенчатой амортизацией сжатия Подвеска, задняя Uni-Trak с нижним креплением рычага, с регулируемым преднатягом, 24-ступенчатая регулировка амортизации сжатия и 21-ступенчатая регулировка амортизации отбоя |
Рама і Габарити | Тип рамы Периметральная, высокопрочная сталь Вылет 108 мм Ход переднего колеса 275 мм Ход заднего колеса 275 мм Шина, передняя 70/100-19 42M Шина, задняя 90/100-16 52M Угол поворота руля Л/П 45° / 45° Д x Ш x В 1.920 x 765 x 1.150 мм Колесная база 1.310 мм Клиренс 330 мм Высота по седлу 870 мм Емкость топливного бака 5 литров Масса в снаряженном состоянии 77 кг |