Menu
Your Cart

Kawasaki ZX-10R

Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
Kawasaki ZX-10R
  • Наявність: В наявності
  • Модель: Kawasaki ZX-10R
15069
25500 eur

Телефон для связи

+380 (93) 472 11 33 - Сергей Киев
Ви можете випередити всіх суперників, але завжди є проблема, з якою Вам ще доведеться зіткнутися. Вона знаходиться всередині Вас самих. Для тих, хто готовий до будь-яких випробувань, ми розробили мотоцикл, на який заслуговує справжній чемпіон. У нових Ninja ZX-10R та Ninja ZX-10RR передбачено все, що потрібно для перемоги. Абсолютно нові аеродинамічні обтічники з вбудованими вінглетами, невеликі та легкі світлодіодні фари, кольорова панель приладів з TFT-дисплеєм та можливістю підключення смартфона, а також оновлення, засновані на досвіді Kawasaki Racing Team. Тепер, коли у Вас є заряджений на гонку Ninja, Ви можете випробувати себе.

Масляний радіатор:
Новий масляний радіатор з повітряним охолодженням, заснований на розробках для WSBK, має незалежний контур. Така конструкція властива лише високопродуктивним мотоциклам.

Інтегровані вінглети:
Вінглети, вбудовані у верхній обтічник, створюють додаткову притискну силу, що дозволяє зберігати зчеплення переднього колеса з дорогою під час прискорення.

Потужна 998-кубова рядна четвірка з рідинним охолодженням:
Оновлення потужного двигуна нового Ninja ZX-10R дозволили знизити рівень шкідливих викидів із збереженням характеристик його попередника.

Аеродинамічна позиція за кермом:
Оновлене положення керма та підніжок забезпечує більш агресивну, орієнтовану на трек позицію за кермом, тоді як нова конструкція сидіння допомагає мінімізувати опір під час руху по прямій.

Інтегровані режими управління: Sport, Road, Rain, Rider (ручний):
Усі без винятку режими пов'язані з S-KTRC та режимами потужності. Це дозволяє мотоциклісту встановлювати рівень тяги та потужність двигуна відповідно до поточних дорожніх умов.

Високоякісна підвіска:
Розроблені на основі гоночного досвіду та з налаштуваннями, орієнтованими на трекове використання, передня вилка BFF (Balance Free Front Fork) та задній амортизатор BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) полегшують перенесення ваги спереду назад та забезпечують легше управління.

Панель приладів з TFT-дисплеєм:
Нова компактна кольорова панель приладів з TFT-дисплеєм надає кокпіту мотоцикла високоякісний зовнішній вигляд. Нова панель приладів оснащена додатковими функціями, недоступними на попередній моделі.

Стиль Ninja нового покоління:
Аеродинамічний передній обтічник, підкреслений компактними світлодіодними фарами, новим повітрозабірником інерційного наддуву та збільшеним вітровим склом - це "обличчя" наступного покоління стилю Ninja, втілене в ZX-10R.

Змінена передавальна кількість трансмісії:
Передавальні числа трансмісії Ninja ZX-10R ідеально підібрані для трекової експлуатації. Збільшена з 39 до 41 зуба задня зірка та зменшені передавальні числа 1, 2 та 3 передач забезпечують потужне прискорення на обертах нижче середніх для швидкого виходу з повороту та швидкого розгону на прямих.

Електронний круїз-контроль:
Круїз-контроль Kawasaki допомагає підтримувати бажану швидкість руху натисканням однієї кнопки. Після включення мотоцикліст звільняється від необхідності постійно утримувати ручку газу. Це знижує навантаження на праву руку в подорожах, роблячи подорож більш розслабленою та комфортною.

Високопродуктивна гальмівна система Brembo:
Гальмівні характеристики нового рівня досягнуті за рахунок двох передніх моноблочних супортів Brembo M50, які захоплюють 330 мм гальмівні диски через армовані гальмівні шланги* під керуванням головного радіального гальмівного циліндра.

Емблема River Mark:
Особливий дозвіл на використання емблеми River Mark на Ninja ZX-10R було надано на знак визнання досягнутих у світовому супербайку успіхів. Емблема River Mark вперше використана на мотоциклі масового виробництва без наддуву.

Легке в управлінні шасі:
На додаток до високої стабільності шасі моделі 2019 року, оновлена ​​геометрія нового шасі полегшує проходження поворотів та забезпечує легкість керування.
Інформація
Місто Киев
Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный рядный, четыре цилиндра Объем 998 см³ Диаметр и ход поршня 76 x 55 мм Степень сжатия 13.0:1 Система ГРМ DOHC, 16 клапанов Топливная система Впрыск топлива: Ø 47 мм x 4 (Keihin), двойные инжекторы Зажигание Электронное Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер с масляным радиатором
Характеристики та Трансмісія Максимальная мощность 149,3 кВт {203 л.с.} / 13.500 об/мин Максимальный крутящий момент 114,9 Нм {11,7 кгс•м} / 11.200 об/мин Максимальная мощность с инерционным наддувом 156,8 кВт {213 л.с.} / 13.500 об/мин Расход топлива 6,2 л/100 км Выбросы CO2 162 г/км Трансмиссия 6-передач, кассетная Главная передача Цепь с уплотнениями Сцепление Мокрое многодисковое, ручное
Гальмівна система і Підвіска Тормоза, передние Два полуплавающих 330 мм диска. Суппорт: два, с радиальным креплением, моноблок Brembo M50 с 4 оппозитными поршнями Тормоза, задние Один 220 мм лепестковый диск. Суппорт: однопоршневой Подвеска, передняя 43 мм перевернутая вилка (Balance Free Front Fork) с внешней компенсационной камерой, регулировка амортизации отбоя и сжатия, преднатяга пружины, с пружинами верхнего расположения Подвеска, задняя Горизонтальная, с нижним креплением рычага, газонаполненным амортизатором BFRC с компенсационным бачком и пружиной верхнего расположения. Регулировка амортизации сжатия, отбоя и преднатяга пружины.
Рама і Габарити Тип рамы Диагональная Twin spar, литой алюминий Вылет 107 мм Ход переднего колеса 120 мм Ход заднего колеса 114 мм Шина, передняя 120/70ZR17M/C (58W) Шина, задняя 190/55ZR17M/C (75W) Угол поворота руля Л/П 27° / 27° Д x Ш x В 2.085 x 740 x 1.145 мм Колесная база 1.440 мм Клиренс 145 мм Высота по седлу 835 мм Емкость топливного бака 17 литров Масса в снаряженном состоянии 206 кг
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів