Kawasaki W 800






W800 – мотоцикл, який ідеально підходить широкому колу мотоциклістів, пропонуючи легку керованість та високий рівень майстерності. W800 має автентичний дизайн і драйв оригінального W, дозволяючи райдеру отримати задоволення від управління мотоциклом з 60-х.
Легендарний 773-кубовий вертикальний двоциліндровий двигун:
Довгохідний двигун, налаштований на кращу продуктивність в діапазоні низьких і середніх обертів, має великий крутний момент для відчуття високої потужності. Відчутні пульсації двигуна нагадують райдерам, що управляють мотоциклом з вертикальним твином. А впорскування палива забезпечує гладку, ефективну та безвідмовну роботу.
Переглянута нота вихлопу, що підкреслює 360-градусний колінчастий вал:
Подвійні глушники були ретельно налаштовані, щоб підкреслити характерну ноту конфігурації вертикального твина з 360-градусним колінчастим валом - конфігурації оригінального Kawasaki W1, що створює басовий звук, що доповнює кожен поворот ручки газу.
Класична панель приладів:
Роздільні спідометр та тахометр доповнені простим LCD-екраном та повним набором необхідних індикаторів.
Класична позиція за кермом:
Класичне вертикальне кермо W800 STREET переносить руки водія вгору і назад, що нагадує позицію W1.
Поліпшена підвіска:
Передня вилка збільшеного діаметра з більш жорсткими пружинами, міцнішою нижньою траверсою і збільшена жорсткість заднього амортизатора відмінно поєднуються з жорсткою рами.
Кругла LED-фара:
Великий ø170 мм світлодіодна фара, що поєднує в собі класичний і сучасний дизайн, має яскраве біле світло для кращої видимості в темний час доби. Вона складається з 6 секцій (4 для ближнього світла, 2 – для далекого). Розташування ламп у секціях далекого світла гарантує, що вся фара буде працювати подібно до класичної лампи розжарювання. Такі деталі як опукла лінза та хромована окантовка фари створюють високоякісний класичний стиль.
Низькопрофільне сидіння:
Довге низькопрофільне сидіння зі складками та валиками забезпечує достатньо місця на W800 STREET як для водія, так і для пасажира. Уретановий наповнювач у передній частині сидіння сформований так, щоб забезпечити впевненість при зупинці. Окантовка по краю сидіння робить свій внесок у ретро-стиль мотоцикла.
Потужне гальмівне зусилля:
Потужне гальмівне зусилля походить від збільшеного переднього гальмівного диска ø320 мм, що працює в парі з ø270 мм диском ззаду.
Фігурний паливний бак:
Розкішні вигини паливного бака притягують погляди, роблячи його ще одним основним елементом дизайну. Збільшений обсяг паливного бака виводить його на перший план, додаючи привабливості зовнішності мотоцикла в порівнянні з його попередником.
Інформація | |
Місто | Киев |
Характеристики Мотоцикла | |
Двигун | Тип двигателя С воздушным охлаждением, 4-тактный, вертикальный двухцилиндровый Объем 773 см³ Диаметр и ход поршня 77 x 83 мм Степень сжатия 8.4:1 Система ГРМ SOHC, 8 клапанов Топливная система Впрыск топлива: Ø 34 мм x 2 со вторичными дроссельными заслонками Зажигание Digital Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер |
Характеристики та Трансмісія | Максимальная мощность 35 кВт {48 л.с.} / 6.000 об/мин Максимальный крутящий момент 62,9 Нм {6,4 кгс•м} / 4.800 об/мин Трансмиссия 5-передач Главная передача Цепь с уплотнениями Сцепление Мокрое многодисковое, ручное |
Гальмівна система і Підвіска | Тормоза, передние Один 300 мм диск. Суппорт: двухпоршневой Тормоза, задние Барабан, 160 мм Подвеска, передняя 39 мм телескопическая вилка Подвеска, задняя Сдвоенные амортизаторы Преднатяг пружины: 5-ступенчатая регулировка |
Рама і Габарити | Тип рамы Дуплексная, высокопрочная сталь Вылет 108 мм Ход переднего колеса 130 мм Ход заднего колеса 107 мм Шина, передняя 100/90-19M/C 57H Шина, задняя 130/80-18M/C 66H Угол поворота руля Л/П 37° / 37° Д x Ш x В 2.190 x 790 x 1.075 мм Колесная база 1.465 мм Клиренс 125 мм Высота по седлу 790 мм Емкость топливного бака 15 литров Снаряжённая масса 221 kg |