Види мотошоломів

Мати відповідне мотоекіпірування – це обов'язкова умова їзди на мотоциклі. Але якщо більшість аксесуарів дуже бажані, але все ж таки купують їх по можливості, то шоломи повинні носити усі, хто їздить на такому швидкісному транспорті. В магазині Мотодом зможете замовити відповідну саме для вас модель за вигідною ціною. Але перед тим, як купити мотоциклетний шолом, пропонуємо розібратися у всіх тонкощах та видах цієї екіпіровки.
Відкриті мотошоломи: красиво, але небезпечно
Класифікація мотошоломів досить розгалужена, можна знайти моделі, досить нестандартні для носіння при катанні на мотоциклі. Один з таких видів – це відкритий. Він підійде лише в тому випадку, якщо не плануєте швидко їздити. Такі види шоломів не мають захисної дуги в нижній частині. Однак зверху, ззаду, з боків захищають досить добре.
Така специфічна конструкція має свої переваги, а саме:
- відчуття свободи, що робить водіння значно комфортніше;
- підвищена оглядовість – це вагомий фактор для безпечного пересування;
- невелика вага мотошолома;
- креативний дизайн;
- можливість комплектації додатковими аксесуарами.
Відкриті мотошоломи бувають різні. Так, в одних передбачена глибока посадка, при якій буде забезпечено ефективний захист потилиці. Інші види мають великий козирок, треті – внутрішню конструкцію, що приймає форму голови.
Напівлицеві мотошоломи: стиль у деталях
Належать до відкритих, проте їх конструкція називається ¾, тобто ступінь захисту вищий. Саме такі моделі були в топах популярності байкерів досить довго, і сьогодні вони не втратили актуальності. Напівлицьові види мотошоломів є класичними. У їх конструкції немає нижньої частини та захисту підборіддя, проте вони дають відмінний огляд.
Якщо віддаєте перевагу спокійній їзді, то саме напівлицьовий шолом вам підійде. Основні переваги та особливості такого виду екіпірування:
- необмежений бічний огляд – не треба постійно крутити головою по боках, щоб оцінити обстановку на дорозі;
- чудова чутність. Це особливо актуально, якщо їздите не одні;
- гарна вентиляція (для літа — те, що потрібно);
- довгий візор, що забезпечує комфортне дихання навіть на досить високій швидкості;
- легкість. Немає додаткового навантаження на голову
Важливий аргумент на користь напівлицевого мотоциклетного шолома — для того, щоб перекусити чи попити води, його не потрібно знімати. Модель ¾ підходить для їзди містом, ваш стиль буде на висоті.
Інтеграли: рівень безпеки стандарту NASA
Шолом типу інтегральний розробили 1963 року. Американські інженери запропонували модель, яка давала комплексний захист усієї голови. Такий виріб суттєво підвищив безпеку їзди, навіть більше, переніс її на новий рівень. Інтеграли називають ще Full-face чи повнолицевими. Конструкція даного виду екіпірування закрита, цілісна, має попит серед шанувальників швидкої їзди. Крім того, форма такого виду мотошолома аеродинамічна. В інтегральному передбачений візор, який заплющує очі від дорожнього пилу та опадів. Є інтегрований захист підборіддя.
Існують типи мотошоломів усередині цього виду – туристичні та перегонові. Основна відмінність – у положенні візора (у туристичного він трохи нижче). Це необхідно для забезпечення комфорту їзди, адже пози під час перегонів та звичайної подорожі різні.
Структура всіх інтегралів двошарова, що сприяє його високим захисним властивостям. При падінні, удар рівномірно розподіляється на всій поверхні. Ключова перевага – це значно вищий рівень захисту у порівнянні з відкритими мотошоломами. Однак відмітимо, що це відчутно впливає на вагу – вона сягає 1,6 кг. Також є проблеми з вентиляцією, але конструкції екіпірування, що розглядається, постійно покращуються.
Дуал-спорт: подвійна функціональність
Мотошолом дуал-спорт – це міцна закрита конструкція, що надійно захищає під час їзди. У ньому передбачено візор, котрий за необхідності можна опустити, що робить екіпірування більш функціональним. Моделі такого виду мають відмінну вентиляцію, що забезпечує якісну циркуляцію повітря, є подушки для щік, які можна регулювати, а також внутрішні вкладки, що легко відстібаються.
Ключові особливості та переваги:
- Великий козирок, що дозволяє носити окуляри, дає широкий кут огляду;
- підйом та опускання візора шляхом натискання на кнопку, збоку – це дуже зручно, легко та швидко;
- подовжений піддашок, що забезпечує захист від сонця, пилу та бруду. За необхідності він знімається або регулюється для отримання максимальної зручності;
- знімна підкладка – забезпечує гігієнічність експлуатації, адже її можна прати.
Ці види шоломів для мотоциклів легкі, оскільки корпус виготовлений із пластику, причому їхня міцність на висоті.
Ендуро: кросовий мотошолом
Ендуро, він же кросовий шолом, – це різновид, який використовується для їзди перетнутою місцевістю. Максимальний захист – важливий аргумент на користь даних моделей. Серед їх особливостей:
- міцні матеріали, що застосовуються при виробництві;
- витягнута форма передньої частини – це підвищує рівень захисту, особливо під час участі в перегонах;
- надійна фіксація на голові;
- невелика вага – не виникає дискомфорту під час експлуатації.
У кросових шоломах використовуються спеціальні візири, які забезпечують гарний огляд навіть у сонячну погоду. При виготовленні застосовується високоміцний пінопласт, якісно поглинає енергію удару. Усередині є м'який шар, котрий дає приємні тактильні відчуття, а також є необхідний рівень шумопоглинання. Цю підкладку можна знімати та прати.
Мотоциклетні шоломи виду ендуро мають ремінець, який забезпечує додатковий рівень кріплення на голові, є фіксатори-скоби.
Модуляри: захист і свобода
Мотошолом модуляр – це своєрідне переосмислення захисту та зручності. Його ще часто називають трансформером, а також покращеною версією інтеграла. З англійської назва перекладається як «flip-up», що буквально означає «поверніть вгору». Відкрити обличчя можна не знімаючи шолом, – достатньо підняти нижню, відкидну частину. При цьому вдається зберегти високий рівень захисту, гірше, ніж в інтеграла.
Рухомий механізм може бути різного формату. У першому випадку – підйом та закріплення «щелепи» на рівні тім’я, що є найпоширенішою варіацією. У другому – переміщення відкидної частини на 180⁰ та фіксація на потилиці. Це дуже практично. Внутрішнє наповнення шоломів аналогічне інтегралам, що в результаті забезпечується висока міцність. При виготовленні найчастіше використовуються карбон, композитні матеріали, іноді термопластик.
У модулярів удосконалений візор, частіше всього є вбудовані окуляри, які суттєво полегшують пересування у яскравому сонці. Також нерідко передбачена система Pinlock – це внутрішнє скло, що захищає візор від запотівання. В окремих моделях подібного виду є спеціальні поглиблення для навушників чи гарнітури.
Вибираючи мотошолом, дуже важливо взяти шолом, який повною мірою забезпечуватиме вам захист з урахуванням особливостей експлуатації.
Залишити коментар