Menu
Your Cart

Kawasaki ZX-10RR

Kawasaki ZX-10RR
Kawasaki ZX-10RR
Kawasaki ZX-10RR
Kawasaki ZX-10RR
Kawasaki ZX-10RR
Kawasaki ZX-10RR
Kawasaki ZX-10RR
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: KAWASAKI ZX-10RR
8982
35500 eur

Телефон для связи

+380 (93) 472 11 33 - Сергей Киев

Ви можете випередити всіх суперників, але завжди є проблема, з якою Вам ще доведеться зіткнутися. Вона знаходиться всередині Вас самих. Для тих, хто готовий до будь-яких випробувань, ми розробили мотоцикл, на який заслуговує справжній чемпіон. У нових Ninja ZX-10R та Ninja ZX-10RR передбачено все, що потрібно для перемоги. Абсолютно нові аеродинамічні обтічники з вбудованими вінглетами, невеликі та легкі світлодіодні фари, кольорова панель приладів з TFT-дисплеєм та можливістю підключення смартфона, а також оновлення, засновані на досвіді Kawasaki Racing Team. Тепер, коли у Вас є заряджений на гонку Ninja, Ви можете випробувати себе.


Легкові титанові шатуни Pankl:

Використання легких титанових шатунів дозволило збільшити межу обертів Ninja ZX-10RR і підвищити пікову потужність на 1 л. в порівнянні зі стандартним Ninja ZX-10R.


Масляний радіатор:

Новий масляний радіатор з повітряним охолодженням, заснований на розробках для WSBK, має незалежний контур. Така конструкція властива лише високопродуктивним мотоциклам.


Легкові поршні Pankl:

Кожен поршень має знижену на 20 г масу. Знижені зворотно-поступальні маси допомагають досягти більш високої межі оборотів та сприяють його плавному досягненню.


Інтегровані вінглети:

Вінглети, вбудовані у верхній обтічник, створюють додаткову притискну силу, що дозволяє зберігати зчеплення переднього колеса з дорогою під час прискорення.


Нова конструкція розподільних валів для версії RR:

Конструкція розподільних валів, спеціально створених для версії RR, була розроблена заново збільшення продуктивності на високих оборотах.


Потужна 998-кубова рядна четвірка з рідинним охолодженням:

Оновлення потужного двигуна нового Ninja ZX-10R дозволили знизити рівень шкідливих викидів із збереженням характеристик його попередника.


Нові клапанні пружини:

Нові клапанні пружини впускних і випускних клапанів розроблені для відповідності високооборотного двигуна і підвищують його продуктивність. Опорні шайби пружин клапанів виготовлені з високою точністю підвищення надійності, необхідної роботи на високих оборотах.


Аеродинамічна позиція за кермом:

Оновлене положення керма та підніжок забезпечує більш агресивну, орієнтовану на трек позицію за кермом, тоді як нова конструкція сидіння допомагає мінімізувати опір під час руху по прямій.


Поршневі пальці з покриттям DLC:

Поршневі пальці ідеально відповідають поршням та мають покриття DLC (Diamond-Like Carbon) для захисту від зношування.


Інтегровані режими управління: Sport, Road, Rain, Rider (ручний):

Усі без винятку режими пов'язані з S-KTRC та режимами потужності. Це дозволяє мотоциклісту встановлювати рівень тяги та потужність двигуна відповідно до поточних дорожніх умов.


Високоякісна підвіска:

Розроблені на основі гоночного досвіду та з налаштуваннями, орієнтованими на трекове використання, передня вилка BFF (Balance Free Front Fork) та задній амортизатор BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) полегшують перенесення ваги спереду назад та забезпечують легше управління.


Панель приладів з TFT-дисплеєм:

Нова компактна кольорова панель приладів з TFT-дисплеєм надає кокпіту мотоцикла високоякісний зовнішній вигляд. Нова панель приладів оснащена додатковими функціями, недоступними на попередній моделі.


Одномісне сидіння:

Одномісне сидіння створює гоночний образ Ninja ZX-10RR.


Стиль Ninja нового покоління:

Аеродинамічний передній обтічник, підкреслений компактними світлодіодними фарами, новим повітрозабірником інерційного наддуву та збільшеним вітровим склом - це "обличчя" наступного покоління стилю Ninja, втілене в ZX-10R.


Ковані колеса Marchesini:

7-спицеві різноспрямовані ковані алюмінієві колеса були спеціально розроблені Marchesini для полегшення керованості, особливо при зміні напряму. Вони мають ідеальний баланс між високою жорсткістю і значно зниженим моментом інерції, в той час як їх особливий дизайн робить свій внесок у висококласний вигляд мотоцикла.


Змінена передавальна кількість трансмісії:

Передавальні числа трансмісії Ninja ZX-10R ідеально підібрані для трекової експлуатації. Збільшена з 39 до 41 зуба задня зірка та зменшені передавальні числа 1, 2 та 3 передач забезпечують потужне прискорення на обертах нижче середніх для швидкого виходу з повороту та швидкого розгону на прямих.


Шини Pirelli Diablo Supercorsa SP:

Ninja ZX-10RR у стандартному оснащенні взутий у топові шини Pirelli Diablo Supercorsa SP.


Електронний круїз-контроль:

Круїз-контроль Kawasaki допомагає підтримувати бажану швидкість руху натисканням однієї кнопки. Після включення мотоцикліст звільняється від необхідності постійно утримувати ручку газу. Це знижує навантаження на праву руку в подорожах, роблячи подорож більш розслабленою та комфортною.


Високопродуктивна гальмівна система Brembo:

Гальмівні характеристики нового рівня досягнуто за рахунок двох передніх моноблочних супорти Brembo M50, які захоплюють ø330 мм гальмівні диски через армовані гальмівні шланги* під керуванням головного радіального гальмівного циліндра.

*Армовані гальмівні шланги встановлені тільки на Ninja ZX-10RR.


Емблема River Mark:

Особливий дозвіл на використання емблеми River Mark на Ninja ZX-10R було надано на знак визнання досягнутих у світовому супербайку успіхів. Емблема River Mark вперше використана на мотоциклі масового виробництва без наддуву.

Легке в управлінні шасі:

На додаток до високої стабільності шасі моделі 2019 року, оновлена ​​геометрія нового шасі полегшує проходження поворотів та забезпечує легкість керування.

Інформація
Місто Киев
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів