Menu
Your Cart

Kawasaki Z H2

Kawasaki Z H2
Kawasaki Z H2
Kawasaki Z H2
Kawasaki Z H2
Kawasaki Z H2
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: Kawasaki Z H2
11030
23000 eur

Телефон для связи

+380 (93) 472 11 33 - Сергей Киев

Наш неперевершений літровий двигун заряджений нагнітачем від Ninja H2. Гарячий характер, агресивний дизайн Sugomi та найкращі гени Kawasaki, що поєднують традиції серії Z з технологіями H2. Зарядіть своє життя!


Повнокольоровий TFT LCD-дисплей:

Панель приладів всебічно відображає різну інформацію на TFT LCD-дисплеї. Функціонал панелі допоможе в щоденному налаштуванні режимів керування мотоциклом та плануванні поїздок на далекі відстані. Функціонал дисплея включає цифровий спідометр, індикатор включеної передачі, індикатор перемикання вгору, одометр, подвійний лічильник пройденого шляху, покажчик рівня палива, запас ходу, поточна/середня витрата палива, температуру навколишнього середовища, температуру охолоджуючої рідини, годинник, індикатор “Eco” , індикатор IMU, індикатор KIBS, вказівник тиску та температури повітря, що нагнітається.


Рама Trellis:

Спеціально розроблена рама Z H2 здатна витримати всю потужність двигуна з нагнітачем і поєднує в собі як стійкість на високій швидкості, так і легкість управління, яка спрощує маневрування під час руху в місті або звивистими дорогами, що, здавалося б, суперечить один одному. Ідеальна основа для нейкеда - компактна рама, яка має високий рівень жорсткості та гнучкості, дозволяє приборкати широкий спектр дорожніх ситуацій.


Збалансований двигун з нагнітачем:

Керована подача потужності на всіх швидкостях створила характер двигуна, який дозволить Вам випробувати його високу потужність – 200 л. с. Коли робочий об'єм двигуна збільшується для отримання більшої потужності, це зазвичай призводить до збільшення ваги та габаритів, що знижує переваги такого двигуна. У Z H2 така проблема відсутня, оскільки використовується механічний нагнітач. Рядний чотирициліндровий двигун об'ємом 998 куб. див. з 16 клапанами видає 147 кВт (200 л. с.), а також володіє малою вагою та габаритами. Він забезпечує більш інтенсивне прискорення проти будь-яким “атмосферником”.


Зчеплення, що прослизає, з допоміжним механізмом вижиму:

Допоміжний кулачок знижує навантаження на пружину зчеплення та полегшує роботу важелем, що допомагає знизити втому мотоцикліста в різних міських умовах, таких як режим старт/стоп або пробки. Зчеплення, що прослизає, допомагає знизити зворотний крутний момент для запобігання блокуванню заднього колеса під час зниження передач.


Кермо змінного перерізу та кермові перемикачі:

Лівий та правий рульові перемикачі встановлені на міцному та гнучкому кермі змінного перерізу, дозволяючи райдеру вносити зміни та виконувати налаштування дисплея, не відриваючи рук від рукояток. Лівий перемикач використовується для керування електронним круїз-контролем, внесення змін дисплея та оновлення налаштувань, а правий перемикач використовується для доступу до меню налаштування мотоцикла.


Електронний круїз-контроль:

Круїз-контроль Kawasaki допомагає підтримувати бажану швидкість руху натисканням однієї кнопки. Після включення мотоцикліст звільняється від необхідності постійно утримувати ручку газу. Це знижує навантаження на праву руку в подорожах на великі відстані, роблячи подорож більш розслабленою та комфортною. Електронний круїз-контроль зручно активується на лівому кермовому перемикачі.


Можливість підключення смартфона:

Ця модель оснащена функцією підключення смартфона через Bluetooth. Система використовує бездротову технологію Bluetooth, тому відсутня необхідність підключення кабелів і значно підвищується зручність використання. На додаток до можливості перегляду інформації про мотоцикл, запису та завантаження звітів про поїздку, можуть бути попередньо встановлені деякі налаштування, наприклад Режими керування.

Bluetooth-чіп, вбудований в панель приладів дозволяє мотоциклісту підключати свій смартфон до мотоцикла без проводів. Використовуючи програму “RIDEOLOGY THE APP”, можна отримати доступ до різних функцій панелі приладів, які допоможуть удосконалювати свій мотоциклетний досвід.


Квікшифтер (KQS):

KQS дозволяє перемикати передачі як вгору, так і вниз без використання зчеплення на обертах двигуна вище 2500 об/хв. Зручний квікшифтер у поєднанні з потужним двигуном та коробкою передач типу "dog-ring" збільшує як плавність прискорення, так і уповільнення і може використовуватися не тільки для спортивної експлуатації, але і під час водіння в місті або подорожі.

Під час прискорення система визначає момент, коли було натиснуто важіль перемикання передач, і посилає сигнал в ЕБУ для вимикання запалювання, щоб зубчасті кільця плавно увійшли в зачеплення з наступною передачею без використання зчеплення.

Під час уповільнення KQS автоматично керує обертами двигуна, дозволяючи Вам перемикатися вниз без використання зчеплення.

У системі KQS використовується безконтактний датчик, що гарантує найвищий рівень надійності.


Концепція дизайну: SUGOMI та мінімалізм:

Стиль флагманського Z H2 був розроблений відповідно до концепції дизайну SUGOMI разом з мінімалізмом. Його динамічна похила форма, що нагадує хижака готового до кидка, та асиметричний повітрозабірник інерційного наддуву з лівого боку – це елементи надзвичайно вражаючого та високо індивідуального дизайну SUGOMI. Компактне шасі є похідною філософії мінімалізму, де всі елементи виконані просто, без надмірностей та мають компактний розмір. Виведена на передній план, нова сталева рама типу Trellis з алюмінієвою шарнірною плитою тільки підкреслює їх як функціональну, так і стилістичну важливість. Ну і нарешті, при обговоренні стилю Z H2 не варто забувати про емблему River mark, яка розташована на обтічнику фари. Її застосування, яке допускається лише на мотоциклах з нагнітачем, ще більше підтверджує топовий статус Kawasaki Z H2.


Передові електронні системи, що підтримують керування мотоциклом:

Розширений пакет електроніки Z H2 включає безліч електронно-керованих систем, таких як KTRC, KCMF, KIBS, а також IMU, який передає дані про точне положення шасі KIBS і KTRC. Ці електронні помічники вселяють впевненість у мотоцикліста при керуванні двигуном із нагнітачем, надаючи широкий спектр інформації.

Крім цього, KQS та електронний круїз-контроль підвищують комфорт у поїздці.

На додаток до всього, доступна можливість вибору одного з трьох режимів потужності, а також інтегрованих режимів управління, які пов'язують KTRC і режим потужності. Це робить мотоцикл максимально простим в управлінні, дозволяючи мотоциклісту зосередитись на своїй поїздці.


Гальмівна система:

Щоб було простіше керувати мотоциклом на низьких, середніх та високих швидкостях, Z H2 потрібна гальмівна система, яка відповідає його продуктивності. Тому передня гальмівна система оснащена моноблочними гальмівними супортами Brembo M4.32. Їхня високоміцна конструкція, виготовлена ​​з литих алюмінієвих блоків, і радіальне кріплення забезпечує високе гальмівне зусилля.

Точно налаштований головний гальмівний циліндр Nissin пропонує функціональність, що ідеально відповідає характеру Z H2, дозволяючи мотоциклісту не тільки контролювати уповільнення з різних швидкостей, але й використовувати гальма для зміни положення мотоцикла перенесенням мас на вході в поворот.


Повністю світлодіодна оптика:

Всі світлові прилади, включаючи фару, задній ліхтар, а також покажчики повороту та підсвічування реєстраційного знака, оснащені світлодіодними лампами. Їхнє низьке енергоспоживання та висока надійність збільшують термін служби та забезпечує як високу інтенсивність світла, так і освітленість. Яскраве кольорове підсвічування збільшує видимість мотоцикла для оточуючих, що значно підвищує безпеку під час руху у темний час доби.

Фара, встановлена ​​в раму, робить свій внесок у стиль передньої частини мотоцикла і створює інноваційний зовнішній вигляд, який відрізняє його від попередніх нейкедів.

Інформація
Місто Киев
Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный рядный, четыре цилиндра с нагнетателем Объем 998 см³ Диаметр и ход поршня 76 x 55 мм Система ГРМ DOHC, 16 клапанов Топливная система Впрыск топлива: Ø 40 мм x 4 Система запуска Электро
Характеристики та Трансмісія Максимальная мощность 147,1 кВт {200 л.с.} / 11.000 об/мин Максимальный крутящий момент 137 Нм {14 кгс•м} / 8.500 об/мин Выбросы CO2 139 г/км Трансмиссия 6-передач Сцепление Мокрое многодисковое, ручное
Гальмівна система і Підвіска Тормоза, передние Два полуплавающих 320 мм диска. Суппорт: два, радиальное крепление, Brembo M4.32 моноблок, с 4 оппозитными поршнями Тормоза, задние Один 260 мм диск. Суппорт: 2-поршневой Подвеска, передняя Для данной модели серии Z используется вилка Showa SFF-BP диаметром 43мм. Доступен полный спектр регулировок демпфирования и преднатяжения пружин, который устроит самого взыскательного райдера и подойдет как под его антропометрические данные, так и под стиль и условия езды. Подвеска, задняя Используется новая система маятника Uni-Trak и амортизатор производства SHOWA. Данная комбинация улучшает управляемость на всех скоростях, а также способна выдерживать огромные нагрузки без пробоя.
Рама і Габарити Тип рамы "Птичья клетка" (Trellis), высокопрочная сталь Ход переднего колеса 120 мм Ход заднего колеса 134 мм Шина, передняя 120/70ZR17M/C (58W) Шина, задняя 190/55ZR17M/C (75W) Колесная база 1.455 мм Высота по седлу 830 мм Емкость топливного бака 19 литров
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів