Menu
Your Cart

Kawasaki Versys 1000 SE

Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
Kawasaki Versys 1000 SE
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: Kawasaki Versys 1000 SE
8375
20000 eur

Телефон для связи

+380 (93) 472 11 33 - Сергей Киев
Мотоподорожі – це найкращі пригоди в житті. Щодня надає Вам можливість випробувати нові емоції. За вже відомими дорогами відкриваються нові місця. З Versys 1000 SE невідомі дороги стають простішими, а далекі місця – ближче. на
Versys 1000 SE Ви можете відправитися в подорож по БУДЬ-ЯКИХ ДОРОГАХ І В БУДЬ-ЯКИЙ ЧАС.

KCMF (Функція контролю проходження поворотів):
Використовуючи передову еволюцію моделюючого програмного забезпечення Kawasaki та зворотний зв'язок від компактного блоку Bosch IMU (блок акселерометрів), KCMF відстежує роботу двигуна та ходової частини при проходженні поворотів: від входу, через апекс і до виходу, багаторазово змінюючи тягу двигуна та гальмівне зусилля, полегшуючи від гальмування до прискорення та назад. Це допомагає мотоциклісту зберегти оптимальну траєкторію під час проходження поворотів.

Можливість підключення смартфона:
Приладова TFT-панель Versys 1000 SE оснащена вбудованим чипом Bluetooth, який забезпечує бездротовий зв'язок між водієм і мотоциклом. Використовуючи програму “RIDEOLOGY THE APP”, мотоцикліст може отримати доступ до деяких функцій панелі приладів зі свого смартфона та вдосконалювати свій мотоциклетний досвід.

Захоплюючий дух рядний чотирициліндровий двигун:
Ключем до отримання задоволення від керування Versys 1000 є захоплюючий дух двигун, який є чимось більшим ніж просто цифри у графі показників продуктивності. 1043-кубова рядна четвірка налаштована на гнучкість, пропонуючи чудовий відгук на ручку газу, високий крутний момент у всьому діапазоні обертів (особливо в діапазоні нижче середніх) і спокусливий звук впуску, щоб мотоцикліст міг повною мірою отримати відчуття, що хвилює дух від кожного повороту ручки газу . Впровадження електронних дросельних заслін дозволило оснастити мотоцикл електронним круїз-контролем, що робить свій внесок у плавну подачу потужності.

Джерело живлення:
Зручно розташована розетка постійного струму, яка раніше доступна тільки як додаткове обладнання, тепер входить у стандартне оснащення. Розетку доповнено попередньо підготовленою електропроводкою. Загальна потужність становить 40 Вт.

Подвійна LED-фара:
Кожна з нових LED фар оснащена ближнім і дальнім світлом, а також габаритними вогнями. Нові фари мають збільшену яскравість, завдяки чому краще висвітлюють шлях у поїздках у темний час доби.

Кольорова приладова TFT-панель:
Компактна цифрова приладова TFT-панель створює високоякісний та високотехнологічний вид кокпіту мотоцикла. Високоякісний кольоровий TFT-дисплей (на тонкоплівкових транзисторах) забезпечує високий рівень чіткості. Також дисплей має можливість зміни кольору фону (чорний або білий), а його яскравість регулюється автоматично залежно від рівня освітленості. На додаток до можливості перегортання багатофункціональних вікон, два режими роботи дисплея дозволяють мотоциклісту виводити на екран саме ту інформацію, яка потрібна.

Комфорт на будь-яких дорогах:
Оскільки в реальному світі мотоцикли експлуатуються на дорогах, де є вибоїни і купини, а в гіршому випадку - коли взагалі відсутнє дорожнє полотно, ніж на закритому треку з його ідеальним асфальтом, інженери Kawasaki зробили вибір на користь довгохідної підвіски, щоб збільшити впевненість мотоцикліста на дорозі. . Нехай Versys 1000 SE і не призначений для позашляхової експлуатації, але завдяки довгохідній підвісці він здатний легко долати розбиті дороги, де на інших мотоциклах з більш жорсткою і спортивною підвіскою довелося б скидати газ. Легкі 17” колісні диски спереду та ззаду сприяють збільшенню маневреності та спортивної керованості.

Обігрів ручок керма:
Обігрів ручок керма підвищує комфорт водія в холодну погоду. Обігрів охоплює всю площу ручки, забезпечуючи чудовий нагрів.

KECS з технологією Skyhook від Showa:
Versys 1000 SE вкочується в 2021 з оновленою KECS (Електронно-регульованої підвіскою Kawasaki). У новій підвісці Kawasaki вперше застосовано технологію Skyhook від Showa, яка збільшує комфорт та задоволення від поїздки як для водія, так і для пасажира. Концепцію Skyhook можна зобразити як гак, що підтримує підресорену масу мотоцикла і моделює зусилля підвіски, що демпфують, дозволяючи колесам відпрацьовувати нерівності дорожнього покриття зі збереженням вертикального положення мотоцикла і мінімальним на нього впливом.

Швидкознімна система бічних кофрів:
Система кріплення для додаткових бічних кофрів дозволяє легко знімати і встановлювати кофри, тим самим підвищуючи зручність користування. У швидкознімній системі бічні кофри розташовуються близько до центральної осі мотоцикла і плавно поєднані з задньою частиною, тому відсутні виступаючі елементи. Завдяки цьому задня частина мотоцикла завжди матиме привабливий зовнішній вигляд навіть зі знятими кофрами.

Повністю світлодіодне світлове обладнання:
На Versys 1000 встановлено повністю світлодіодне світлове обладнання, починаючи з нової подвійної фари, компактних світлодіодних покажчиків повороту, і закінчуючи світлодіодним заднім ліхтарем та лампою підсвічування номера.

Електронні дросельні заслінки:
Електронні дросельні заслінки дозволяють електронному блоку управління контролювати як обсяг палива (через паливні форсунки), так і обсяг повітря (через дросельні заслінки), що надходять у двигун. Завдяки ідеальному впорскування палива забезпечується плавна реакція на ручку газу та природний відгук двигуна.

Регульоване вітрове скло:
На додаток до покращеного вітрозахисту завдяки новому передньому обтічнику та ширшим кожухам Versys 1000, безступінчасте регулювання вітрового скла дозволяє адаптувати його під переваги мотоцикліста, тим самим збільшуючи комфорт під час руху трасою. Висота вітрового скла може бути легко відрегульована з місця водія.

Адаптивне освітлення:
Вбудовані в бічні обтічники адаптивні світлодіодні лампи висвітлюють дорогу під час маневрування у нічний час. Кожна з трьох ламп має фіксований напрямок променя і активується в залежності від кута нахилу мотоцикла, створюючи ширшу світлову пляму у напрямку руху мотоцикла.

Інтегровані режими керування:
Versys 1000 SE з інтегрованими режимами керування Sport, Road, Rain і Rider (ручний) дозволяє вибрати необхідний режим, що поєднує в собі найбільш відповідні поточні умови налаштування трекшн-контролю і потужності.

Електронний круїз-контроль:
Електронний круїз-контроль Kawasaki дозволяє мотоциклісту підтримувати задану швидкість одним натисканням кнопки. За його активації мотоцикліст звільняється від необхідності утримувати ручку газу. Ця система знижує напругу на правій руці під час подорожі на великі відстані, забезпечуючи розслаблену поїздку та високий рівень комфорту.

KIBS (інтелектуальна антиблокувальна система Kawasaki):
Високоточна система управління гальмуванням Kawasaki Supersport тепер входить у стандартне оснащення Versys 1000. Дана система ідентична системам, застосованим на Ninja H2 і Ninja ZX-10R, але перепрограмована і переналаштована для відповідності дорожньому призначенню і параметрам потужності Versys 1000.

KTRC (Антипробукувальна система Kawasaki):
Три режими роботи охоплюють широкий діапазон умов, забезпечуючи збільшену продуктивність при спортивній експлуатації або спокій та впевненість під час руху по слизьких дорожніх покриттях.

Два варіанти сидіння:
Versys 1000 оснащений сидінням Comfort Seat, яке має більш товсту подушку, що забезпечує комфорт у тривалих поїздках та розслаблений вигин коліна для високих водіїв. Для обох версій мотоцикла як додатковий аксесуар є сидіння Low Seat (на 20 мм нижче), яке дозволяє адаптувати мотоцикл під свій зріст.

Радіальні передні гальмівні супорти:
Передні пелюсткові 310-міліметрові гальмівні диски тепер працюють у парі з радіальними моноблочними гальмівними супортами, що приводяться в дію радіальним головним гальмівним циліндром, що забезпечує чудовий зворотний зв'язок та потужне гальмівне зусилля.

KQS (Квікшифтер Kawasaki):
На додаток до заводного характеру двигуна Versys 1000 стандартне оснащення версії SE входить квикшифтер, який дозволяє перемикати передачі як вгору, так і вниз без використання зчеплення для плавного прискорення або швидкого і легкого уповільнення.
Інформація
Місто Киев
Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный рядный, четыре цилиндра Объем 1.043 см³ Диаметр и ход поршня 77 x 56 мм Степень сжатия 10.3:1 Система ГРМ DOHC, 16 клапанов Топливная система Впрыск топлива: Ø 38 мм x 4 (Keihin) с овальными вторичными дроссельными заслонками Зажигание Электронное Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер
Характеристики та Трансмісія Максимальная мощность 88,2 кВт {120 л.с.} / 9.000 об/мин Максимальный крутящий момент 102 Нм {10,4кгс•м} / 7.500 об/мин Комплект снижения мощности 85 кВт Доступно Выбросы CO2 139 г/км Расход топлива, комплект 85 кВт 5,5 л/100 км Выбросы CO2, комплект 85 кВт 139 г/км Трансмиссия 6-передач Главная передача Цепь с уплотнениями
Гальмівна система і Підвіска Тормоза, передние Два полуплавающих 310 мм лепестковых диска. Суппорт: два, моноблочных, радиального крепления с 4 оппозитными поршнями Тормоза, задние Один 250 мм лепестковый диск. Суппорт: однопоршневой Подвеска, передняя 43 мм перевернутая вилка, регулировка демпфирования отбоя и сжатия электронной системой KECS, с ручной регулировкой преднатяга пружины на верхней части перьев Подвеска, задняя Горизонтальная с нижним креплением рычага, газонаполненным амортизатором, с электронной регулировкой амортизации сжатия и отбоя и преднатягом пружины электронной системой KECS
Рама і Габарити Тип рамы Дуплексная, алюминий Вылет 106 мм Ход переднего колеса 150 мм Ход заднего колеса 152 мм Шина, передняя 120/70ZR17M/C (58W) Шина, задняя 180/55ZR17M/C (73W) Угол поворота руля Л/П 34° / 34° Д x Ш x В 2.270 x 950 x 1.490(1.530 мм со стеклом в верхнем положении) мм Колесная база 1.520 мм Колесная база 1.520 мм Клиренс 150 мм Высота по седлу 840 мм Емкость топливного бака 21 литров Масса в снаряженном состоянии 257 кг
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів