Баггі KAWASAKI MULE PRO-DX








Mule Pro-DX – це універсальна утилітарна машина, розроблена для повсякденних робіт у різних умовах. Оснащений кузовом, полегшує працю фермерам, лісникам та є надійним помічником для людей, які проживають у сільській місцевості.
Збалансована жорсткість рами:
Високоміцна конструкція рами MULE PRO-DXT та PRO-DX забезпечує довговічність та збільшує дозволене навантаження.
Передні фари:
Подвійні 55/60 W LED фари прорізатимуть темноту своїм яскравим світлом.
Рульова колонка:
Нахил кермової колонки можна регулювати в кількох положеннях, дозволяючи водіям налаштувати її під себе.
Могутній дизельний двигун об'ємом 993 см3:
Завдяки новому дизельному двигуну, створеному спеціально для MULE PRO-DXT та PRO-DX, значно збільшено вантажопідйомність.
Подовжена колісна база та розширений кузов:
MULE PRO-DXT і PRO-DX поєднують розширений кузов і збільшену колісну базу (2345 мм), щоб машини поводилися передбачувано навіть при дуже великих навантаженнях.
Електропідсилювач керма:
Електропідсилювач керма Kawasaki (EPS) проявить себе з кращого боку, коли ви потребуєте його найбільше: при дуже низьких швидкостях і при зупинках.
Електронне підключення повного приводу та блокування диференціала:
Встановлено нову електронну систему підключення повного приводу та блокування диференціала. Завдяки їм новий MULE може працювати у будь-яких умовах.
Приладова панель:
Мультифункціональний дисплей вбудований в панель приладів на всіх моделях лінійки MULE.
Поліпшений зовнішній вигляд:
Екстер'єр MULE PRO-DXT та PRO-DX виконаний із надміцного пластику.
Вантажна платформа:
Підняття вантажної платформи полегшує доступ до двигуна. Також платформі можна буде "допомогти" педаллю газу.
Гідравлічні гальма:
Нові передні та задні дискові гальма з легкістю зупинять машину з повним завантаженням. Завдяки новій гідравліці MULE став більш передбачуваним та комфортним.
Найбільша в класі вантажна платформа:
Якщо вам важливий розмір вантажної платформи, то MULE PRO-DX - це ваш вибір. Платформа має найбільші розміри, порівняно з однокласниками, і, відповідно, може вмістити більше вантажу.
Характеристики Мотоцикла | |
Двигун | Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный дизельный, 3-цилиндровый с верхним расположением клапанов Объем 993 см³ Диаметр и ход поршня 74 x 77 мм Степень сжатия 23.5:1 Топливная система Топливный насос в магистрали Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер |
Характеристики та Трансмісія | Максимальная мощность 15,7 кВт { л.с.} / 3.600 об/мин Максимальный крутящий момент 43,7 Нм { кгс•м} / 2.400 об/мин Трансмиссия Вариатор, 2-скор. автомат., задний ход Главная передача 2WD/4WD, Вал, дифференциал с двумя режимами Первичное передаточное число 3.334 ~ 0.756 (ременной вариатор) Передаточное число главной передачи Dual discs (mechanical) |
Гальмівна система і Підвіска | Тормоза, передние Два тормозных диска 212 мм с 2-поршневыми суппортами Тормоза, задние Два тормозных диска 212 мм с 1-поршневыми суппортами Подвеска, передняя Двойные рычаги Подвеска, задняя Двойные рычаги |
Рама і Габарити | Тип рамы Лестничного типа, трубчатая, сталь Ход переднего колеса 222 мм Ход заднего колеса (left) 217 mm , (right) 220 мм Шина, передняя 26 x 9.00-12 4PR Шина, задняя 26 x 11.00-12 4PR Д x Ш x В 3.385 x 1.625 x 1.965 мм Колесная база 2.345 мм Клиренс 265 мм Высота по седлу 885 мм Емкость топливного бака 30 литров Масса в снаряженном состоянии 842 кг |