Menu
Your Cart

Гідроцикл Kawasaki STX160LX

Гідроцикл Kawasaki STX160LX
Гідроцикл Kawasaki STX160LX
Гідроцикл Kawasaki STX160LX
Гідроцикл Kawasaki STX160LX
Гідроцикл Kawasaki STX160LX
Гідроцикл Kawasaki STX160LX
Гідроцикл Kawasaki STX160LX
Гідроцикл Kawasaki STX160LX
Гідроцикл Kawasaki STX160LX
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: Kawasaki STX160LX
5287
16500 eur
Шедевр Kawasaki JET SKI – серія гідроциклів STX повністю реконструйована. Ми оновили наш легендарний спортивний гідроцикл відповідно до вимог нової доби без змін основних характеристик. Конструкція була оновлена ​​для підвищення комфорту та модернізації обладнання за збереження потужності двигуна та маневреності попередника.

Іммобілайзер:
Всі моделі STX оснащені системою іммобілайзера, яка визначає, чи можна запустити двигун по електронному сигналу від ключа запалювання та ЕБУ.

Комфортна посадка:
Розслаблена посадка надає водієві багато вільного простору для ніг. Це значно підвищує комфорт у поїздці. У поєднанні з новим дизайном сидіння далека подорож стала ще комфортнішою, ніж раніше.

Підсклянники:
Два підсклянники попереду кермової колонки.

Повністю цифрова панель приладів:
*Велика цифрова панель приладів оснащена LCD-дисплеєм з чудовою чіткістю. Спідометр зі шкалою тахометра розташований у центрі.
*Дисплей містить різну інформацію, таку як: покажчик рівня палива та миттєва витрата палива, лічильник мотогодин, покажчик температури забортної води, покажчик температури навколишнього середовища, покажчик максимальної швидкості, індикатор ECO тощо.
*Розташування приладової панелі та конструкція козирка гарантують легкість зчитування інформації.

Вбудована аудіосистема JetSound із Bluetooth:
Нова система JetSound з підтримкою Bluetooth створена спеціально для тих, хто не може жити без музики та залишатися без неї під час прохватів по воді на JET SKI.

78 літровий паливний бак:
Новий кузов ефективно заощадив внутрішній простір і дозволив збільшити паливний бак з 62 до 78 літрів, що робить його об'єм найбільшим у класі. Тепер у поєднанні з характеристиками двигуна, які гарантують хорошу паливну економічність, можна покататися ще далі, ще довше.

Електронний круїз-контроль:
*Водій може встановити бажану швидкість (обороти двигуна) і система підтримуватиме її для комфортної подорожі.
*Поки круїз-контроль увімкнений, Ви можете рухатися з обраною швидкістю (оборотами двигуна), навіть коли важіль газу повністю вичавлений (у повністю відкритому положенні дросельної заслінки).
*На версіях X і LX швидкість (обороти двигуна) можуть бути відрегульовані після увімкнення круїз-контролю за допомогою кнопок UP/DOWN, які зручно розташовані на кермі.

Велика задня платформа:
Задня платформа має велику площу за рахунок розширення заднього бампера.
Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный рядный четырехцилиндровый Объем 1.498 см³ Диаметр и ход поршня 83 x 69,2 мм Степень сжатия 10.6:1 Система ГРМ DOHC, 16 клапанов Топливная система Впрыск топлива: Ø 60 мм x 1 Зажигание Digital Система запуска Электро
Характеристики та Трансмісія Максимальная мощность 112 кВт {152 л.с.} / 7.500 об/мин Максимальный крутящий момент 144 Нм {14,7 кгс•м} / 6.000 об/мин
Рама і Габарити Д x Ш x В 3.152 x 1.181 x 1.153 мм Емкость топливного бака 78 литров Снаряжённая масса 383 kg
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів