Menu
Your Cart

Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT

Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
Баггі KAWASAKI MULE PRO-DXT
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: KAWASAKI MULE PRO-DXT
4909
24000 eur

Mule Pro-DXT є універсальною утилітарною машиною, розробленою для повсякденних робіт у різних умовах з можливістю перевезення від 2 до 4 осіб. Оснащений кузовом, Mule Pro-DXT стане надійним помічником для лісників та фермерів, а також людей, які мешкають у сільській місцевості.


Найбільша в класі вантажна платформа:

На PRO-DXT встановлено велику вантажну платформу, розмірами 1085 x 1363 x 279 (ДхШхВ) при двомісному варіанті, 560 x 1363 x 279 (ДхШхВ) при чотиримісному варіанті.


Передні фари:

Подвійні 55/60 W LED фари прорізатимуть темноту своїм яскравим світлом.


Вантажна платформа:

Підняття вантажної платформи полегшує доступ до двигуна. Також платформі можна буде "допомогти" педаллю газу.


Приладова панель:

Мультифункціональний дисплей вбудований в панель приладів на всіх моделях лінійки MULE.


Поліпшений зовнішній вигляд:

Екстер'єр MULE PRO-DXT та PRO-DX виконаний із надміцного пластику.


Гідравлічні гальма:

Нові передні та задні дискові гальма з легкістю зупинять машину з повним завантаженням. Завдяки новій гідравліці MULE став більш передбачуваним та комфортним.


Збалансована жорсткість рами:

Високоміцна конструкція рами MULE PRO-DXT та PRO-DX забезпечує довговічність та збільшує дозволене навантаження.


Електронне підключення повного приводу та блокування диференціала:

Встановлено нову електронну систему підключення повного приводу та блокування диференціала. Завдяки їм новий MULE може працювати у будь-яких умовах.


Електропідсилювач керма:

Електропідсилювач керма Kawasaki (EPS) проявить себе з кращого боку, коли ви потребуєте його найбільше: при дуже низьких швидкостях і при зупинках.


Швидка трансформація:

MULE PRO-DXT швидко та легко трансформується з чотиримісного у двомісний.


Місце для двох:

Потім підніміть вантажну стінку та закріпіть її спеціальними кріпленнями.


Вантажна платформа:

Задня стінка вантажної платформи встановлена ​​на шарніри, щоб вантаж виходив під час підняття платформи.


Швидке перетворення:

Щоб перетворити чотиримісний MULE на двомісний, потрібно лише опустити задній ряд сидінь і висунути задню стінку, встановлену на шарніри.


Рульова колонка:

Нахил кермової колонки можна регулювати в кількох положеннях, дозволяючи водіям налаштувати її під себе.


Могутній дизельний двигун об'ємом 993 см3:

Завдяки новому дизельному двигуну, створеному спеціально для MULE PRO-DXT та PRO-DX, значно збільшено вантажопідйомність.


Подовжена колісна база та розширений кузов:

MULE PRO-DXT і PRO-DX поєднують розширений кузов і збільшену колісну базу (2345 мм), щоб машини поводилися передбачувано навіть при дуже великих навантаженнях.

Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный дизельный, 3-цилиндровый с верхним расположением клапанов Объем 993 см³ Диаметр и ход поршня 74 x 77 мм Степень сжатия 23.5:1 Топливная система Топливный насос в магистрали Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер
Характеристики та Трансмісія Максимальная мощность 15,7 кВт {TBC л.с.} / 3.600 об/мин Максимальный крутящий момент 43,7 Нм {TBC кгс•м} / 2.400 об/мин Трансмиссия Вариатор, 2-скор. автомат., задний ход Главная передача 2WD/4WD, Вал, дифференциал с двумя режимами Первичное передаточное число 3.334 ~ 0.756 (ременной вариатор)
Гальмівна система і Підвіска Тормоза, передние Два тормозных диска 212мм с 2-х поршневыми суппортами Тормоза, задние Два тормозных диска 212мм с 1-но поршневыми суппортами Подвеска, передняя Двойные рычаги Подвеска, задняя Двойные рычаги
Рама і Габарити Тип рамы Лестничного типа, трубчатая, сталь Ход переднего колеса 222 мм Ход заднего колеса (left) 217 mm , (right) 220 мм Шина, передняя 26 x 9.00-12 4PR Шина, задняя 26 x 11.00-12 4PR Угол поворота руля Л/П 40o (внеш.) / 31o (внутр.), 40o (внеш.) / 31o (внутр.) Д x Ш x В 3.385 x 1.625 x 1.970 мм Колесная база 2.345 мм Клиренс 260 мм Высота по седлу 880 мм Емкость топливного бака 30 литров Масса в снаряженном состоянии 880 кг
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів