Вибір мотоекіпіровки для погодних умов,  якими б вони не були, важливо здійснювати з урахуванням безлічі факторів. Головне, не забувати, що на чільному місці – безпека і зручність, і тільки після цього стиль і привабливий зовнішній вигляд. Хоча для багатьох мотолюбителів це рівнозначні чинники.

Екіпірування для літа: полегшене, але безпечне

Елементи мотоекіпіровки на літо дуже часто закидаються трохи далі. Це категорично неправильно, але не дивно, адже спекотно. Рішення є: вибрати екіп, який підходить для такої погоди. Найголовніше — розуміти, що якщо не маєте необхідного захисту, то краще влітку взагалі не їздити. Так, мати комплект на кожен сезон – це дорого, але ніхто не казав, що мотоцикл – це дешева річ. Є вихід – їздити лише того сезону, для якого маєте екіпірування. Якщо не згодні, то вперед розбиратися.


Основні елементи літнього екіпу:

  • шолом з вентиляційними каналами. Як варіант, поміняти підшоломник на охолоджувальний, замість того, що зігріває;
  • черепаха. Вона може стати повноцінною заміною куртки. Жилет + черепаха – нежарко та безпечно;
  • термобілизна з ефектом охолодження. Це дозволить заощадити на придбанні літньої куртки та штанів.

Захист рук реалізований у вигляді легких текстильних рукавичок, а для ніг підійдуть кросівки із захистом у найнебезпечніших місцях.

Екіп на весну-осінь: сухо та комфортно

Найчастіше саме для цього сезону необхідний захист та елементи екіпірування маєте. Але все ж таки не буде зайвим нагадати, що повинно бути неодмінно. Конкретніше:

  • джинси або шкіряні штани. Останні будуть чудовим варіантом мотоекіпірування в дощ;
  • подовжена куртка. Вона допоможе захистити від переохолодження попереку. Бажана наявність непродувного шару та кількох підстібок. Це дозволить значно продовжити собі мотосезон;
  • мотоботи. Краще брати модель середньої висоти, навіть якщо штанина задереться, дощ і вода з дороги не заливатимуться всередину;
  • високі мото рукавички. На них не повинно бути сітчастих вставок, подібна модель зможе захистити від холоду та дощу.

Звісно, ​​треба сказати про шолом. Краще мати у своєму розпорядженні закритий інтеграл із щільно прилеглим склом та гарною вентиляцією. Не забудьте про термобілизну з відповідним температурним режимом. На весну/осінь слід подбати про дощовик. Він має бути досить комфортним та якісно виконувати свою функцію захисту від вологи.

Екіпірування для екстремальної їзди в морозну погоду

Подорожі у морозну погоду – не найкраща ідея, за винятком тих випадків, коли ваш байк до цього адаптовано. Специфіка в тому, що високі швидкості та мороз – далеко не найкраща комбінація, тобто потрібно подбати про відповідне екіпірування, яке має бути теплим і при цьому не стане обмежувати рухів.

Перше, що потрібно пам'ятати, – дотримання принципу пошаровості. Почнемо з термобілизни. Важливо, щоб вона залишилася сухою після інтенсивного фізичного навантаження. Якщо планується динамічна їзда, досить навіть літньої. Вона відведе вологу від тіла, тому холод не відчуватиметься. Для помірної прогулянкової їзди вже потрібен тепліший комплект, у складі якого є шерсть. Також можна знайти подібне мотоциклетне спорядження з підігрівом.

На термобілизну одягається флісова кофта, а поверх – панцир. У цьому випадку черепаху, найімовірніше, використовувати не зможете, вона просто не налізе. Далі – наколінники та налокітники. Можна навіть використовувати літні.

Далі – мотоботи. Під них потрібні теплі шкарпетки. Можна спеціальні термо або просто вовняні. Взуття для зими матиме утеплювач та нековзну підошву. Наявність мембрани вітається, це виключає запотівання ніг. Якщо планується їздити взимку містом, то можна знайти утилітарні моделі, які виглядають на зразок калош зі шнурівкою.

Подбайте про правильні рукавички. Вони повинні бути зимовими, проте врахуйте, що навіть найякісніші можуть не дати належного захисту від морозу. Тому непоганим додатковим рішенням буде муфта на кермо.

Штани та куртка – це окреме питання. Підбирати їх слід виходячи з температурного режиму, в якому планується їзда.