Новачку, який тільки планує купувати мотоекіпірування, важливо розуміти, що його важливість важко переоцінити. Навіть при їзді на невеликій швидкості захистити життєво важливі ділянки тіла просто необхідно. При цьому побачивши, який є вибір і скільки різновидів мотоекіпірування, можна розгубитись. Але не хвилюйтеся, ми допоможемо розібратися з основами.

Вибирайте правильний вид екіпірування

Немає значення, що ви купуєте – мотоциклетний шолом, мотокуртку, взуття або штани, все екіпірування поділено на 3 основних види:

  • для міської їзди. Характерні риси: роздільне, з відмінною вентиляцією та великою кількістю кишень. Зручне під час їзди та після того, як злізете з мотоцикла. Мотошолом розрахований на те, щоб максимально якісно захистити голову у разі падіння;
  • для перегонів. Всі речі жорсткі, але дають можливість легко рухатися. Якісні моточеревики добре фіксують гомілкостоп, виключаючи скручування. Захист є на колінах, спині, ліктях. Що стосується кросового шолома, то він відрізняється посиленою дугою підборіддя, візора немає, його замінюють кросові окуляри. Також є спеціальні мотоштани, відшиті з максимально міцного матеріалу;
  • для туристичних подорожей. Серед ключових відмінних характеристик – високий рівень вологозахисту та терморегуляції. Куртки та штани переважно текстильні з великою кількістю кишень. Заявлені властивості досягаються за рахунок використання багатошарових матеріалів. Шоломи за типом дуал-спорт з козирком, які захистять від води, бруду, палючого сонця.

Новачкам іноді буває складно розібратися в тонкощах підбору екіпірування, особливо багато питань викликає мотошолом. Допомогу у виборі мотоекіпірування завжди готові запропонувати консультантів магазину.

Корисні поради щодо вибору мотоекіпірування

Далі до вашої уваги – корисні рекомендації щодо вибору різних елементів екіпірування.


Мотоциклетний шолом

Мотошолом – це перше, про що слід поговорити, адже він захищає голову. Плюс до цього в Україні носіння цього аксесуара є обов'язковим для мотоциклістів. Отже, вибираючи мотошолом, слід чітко визначитися з його типом та розміром. Останнє особливо важливо, адже впливає на здатність виробу виконувати поставлені перед ним завдання. Отже, він не повинен бовтатись на голові. Якщо розмір правильний, то щоки будуть трохи підібгані, а в лобовій частині пролазити палець. При цьому, якщо ваші виміри виявилися такими, що підходять 2 розміри, зупиніться на тому, що менше.

Куртка та штани

Якщо з мотошоломом – без варіантів, він необхідний, то у випадку з одягом можна трохи поекспериментувати. Основне призначення куртки та штанів – захищати тіло при падінні. При тому, що є ще й знімний захист, слід вибирати одяг з максимально міцних матеріалів. При цьому речі не повинні сковувати рухів або викликати дискомфорт.

Мотоботи

Необхідність використання не просто відповідного, а спеціального взуття часто незрозуміла новачкам. Справа в тому, що при падінні часто травмуються саме кінцівки, тому їх потрібно максимально якісно захистити. Головне, щоб взуття не передавлювало ногу, пальці не впиралися. Якщо в планах їздити містом або використовувати мотоцикл з туристичною метою, то важливо, щоб у мотоботах було ще й ходити зручно.

Рукавички

Вони також – необхідність, важливо, щоб рукавички відповідали сезону і мали хорошу вентиляцію. Для зими беріть досить теплі, адже на швидкості руки промерзають дуже швидко. Зверніть увагу на ступінь захисту та комфорт – рукавички не повинні обмежувати рухливість.

Захист для спини та суглобів

Все екіпірування необхідне для захисту, і якщо у випадку з одягом та взуттям протекція невисокого рівня – не отримаєте садна, то спеціальні щитки на рівні з мотошоломом здатні буквально врятувати. Не нехтуйте ними. При виборі захисту для спини зверніть увагу на його правильне прилягання та перекриття зони лопаток та куприка. Аксесуар повинен надійно фіксуватися на талії та не сповзати під час руху.

Захист суглобів особливо важливий при їзді на мотоциклах для кросу та ендуро. Звертайте увагу на шарнірні моделі. Для інших випадків беріть звичайні протектори – вони забезпечують найкращий контакт.

Все екіпірування має бути новим, б/в – це погане рішення, тому що не знаєте, в наскільки серйозних пригодах воно побувало. Особливо це критично для мотошоломів.