Більшість байкерів дуже забобонні, вони вірять у прикмети та дотримуються традицій. Для новачків важливо розуміти та враховувати різні моменти, щоб стати своїм у новій компанії. Отже, розберемося в найпоширеніших і незвичайних прикметах та забобонах байкерів.

Прикмети байкерів: логічні та дуже несподівані

Прикмет серед байкерів дуже багато, і якщо для звичайних людей вони здаються дивними, то мотоциклісти дуже чуйно реагують на них. Причини цілком логічні, адже їзда двоколісним транспортом на високій швидкості – завдання досить небезпечне, і в багатьох речах шанувальники такого дозвілля починають помічати знаки.

Є прикмети, у яких безпосередньо задіяні тварини, птахи та інші живі істоти. Конкретніше:

  • кішка перейшла дорогу – чекайте на хорошу погоду, особливо коли тварина руда;
  • обгавкав собака – буде чудова поїздка, нібито таким чином тварина пророкує/бажає її. Однак якщо пес при цьому намагався вкусити, то краще відмовитись від подорожі, таким чином тварина намагається попередити про небезпеку;
  • врізався птах. Тут є два варіанти трактування, причому протилежні. Отже, за однією
  • версією це попередження про небезпеку, за іншою – таке побажання вдалої дороги;
  • птах нагадив на бак чи мотоцикліста. Тут немає варіантів – можете бути впевнені, що дорога складеться вдало.

Ще одна народна прикмета байкерів – врізалася муха. Тут все однозначно – гарна дорога. Особливо порадує мотоцикліста комаха, яка заплуталася в бороді. Адже це найвищий рівень успіху перед поїздкою.

Є й інші прикмети, наприклад, сідати на байк лише ліворуч. Це логічно, адже, примостившись праворуч, ризикуєте просто завалити мотоцикл, адже упор ліворуч. Перш ніж поїхати в довгу дорогу, необхідно обійти навколо байка, сісти біля нього, поговорити та обов'язково перевірити бензобак. Логічно, з порожнім баком нікуди не поїхати.

Шолом як важливий елемент прикмет і традицій

Яскравий приклад – прикмета, якщо впав шолом. Здається, що тут незвичайного – неакуратність чи неуважність. Проте будь-який байкер знає: це поганий знак. Не дивуйтеся, якщо побачите наступну дію як реакцію – поплювати на те місце, куди приземлився шолом і бажано потопати по ньому. Ще один варіант – постукати по баку або сидінню байка. Дуже забобонні байкери зовсім відкладають поїздку.

Є ще й традиції, а не лише прикмети байкерів із шоломом. Отже, якщо це екіпірування лежить, а не знаходиться на голові, то це прохання про допомогу, причому має значення також і те, як розміщений даний атрибут. Конкретніше:

  • біля мотоцикла – потрібна техдопомога. Подібне становище вказує на те, що байкеру необхідна ще одна «голова», інструменти тощо;
  • горловиною вгору – закінчилося паливо. Шолом у такій позиції як би показує, що посудина порожня і в неї потрібно налити щось;
  • на боці – необхідна медична допомога, адже саме в такій позиції виявляється шолом у разі ДТП.

Є й інші прикмети та традиції, пов'язані з шоломом, але вони переважно індивідуальні або стосуються певної невеликої групи.

Традиції байкерів

Прикмети та традиції байкерів різноманітні, все навіть врахувати складно, адже багато груп, у тому числі локальних, мають власні. Поговоримо про загальновідомі.

Під час розмови мотоциклісти намагаються не вживати слова «останній», натомість кажуть «крайній». Ця традиція відома багатьом людям, які не мають відношення до мотоциклів. Свій початок їй започаткували льотчики, вони не використовували «останній» під час розмови про польоти. Парашутисти також мають стрибок «крайній». Серед байкерів така традиція відома, проте вона – не загальне правило.

Певною мірою традицією вважається утримувати свій байк у чистоті, але це, скоріше, необхідність. Адже в такому виді транспорт і має кращий вигляд, і в ньому не сховаються деякі несправності.

Є свої традиції у привітанні. Якщо місто невелике, і, відповідно, не дуже багато байкерів, то вони вітаються між собою підняттям руки, причому абсолютно не обов'язково, що вони знають один одного особисто. Якщо ж трафік великий, то вітання має інакший вигляд – знімають ногу з підніжки та відхиляють її трохи убік.

Мотоциклісти не сварять свій транспорт, інакше він може підвести у найвідповідальніший момент. Для багатьох байк схожий на живу істоту. Тому до нього ставляться шанобливо, з любов'ю. Хоч як це дивно, але це працює. Для байкерів властиві й цілком звичні традиції. Наприклад, посидіти перед дорогою бодай кілька секунд. Вважається, що у цьому випадку дорога буде вдалою.

Вірити чи ні в прикмети – кожен собі вирішує сам, проте багато хто з них цілком логічні, тому як мінімум знати про них так точно потрібно.