Kawasaki Ninja 1100 SX












Ninja 1100SX має безкомпромісний характер. Наділений духом Ninja, якого так прагнуть фанати спортбайків, Ninja 1100SX виводить свою концепцію на новий рівень, пропонуючи універсальність спорт-туриста, щоб поділити її з іншими мандрівниками. У Ninja 1000SX є все необхідне – від трекшн-контролю до круїз-контролю.
Швидкознімна система кріплення бічних кофрів:
Система кріплення бічних кофрів дозволяє легко знімати і встановлювати кофри, тим самим підвищуючи зручність використання. Завдяки швидкознімній системі, бічні кофри розташовуються близько до центральної осі мотоцикла і плавно поєднані з його задньою частиною, тому відсутні елементи, що виступають, і задня частина мотоцикла завжди буде мати привабливий зовнішній вигляд навіть зі знятими кофрами.
Передові шини від Bridgestone:
Шини Bridgestone Battlax Hypersport S22 забезпечують легку керованість та високий рівень зчеплення як на сухих, так і на вологих дорожніх покриттях. Це вселяє впевненість у мотоцикліста та дозволяє насолоджуватися поїздкою.
Kвікшифтер (KQS):
Квікшифтер, що доповнює чуйний характер двигуна Ninja 1000SX, дозволяє перемикати передачі як вгору, так і вниз без використання зчеплення для плавного прискорення і легкого уповільнення.
Чудовий вітрозахист:
Повноцінні обтічники та нове вітрове скло з чотирма регульованими положеннями забезпечують чудовий вітрозахист. Регулювання вітрового скла виконується за допомогою інструмента.
Можливість підключення смартфона:
Bluetooth-чіп, вбудований в панель приладів, дозволяє мотоциклісту підключати свій смартфон до мотоцикла без проводів. Використовуючи програму “RIDEOLOGY THE APP”, можна отримати доступ до різних функцій приладової панелі, які допоможуть вдосконалювати водійський досвід.
Потужна рядна четвірка:
Потужний чотирициліндровий двигун із рідинним охолодженням об'ємом 1043 куб. див. тягне з будь-яких обертів до червоної зони. Двигун володіє чудовою чуйністю, високим моментом, що крутить, в діапазоні середніх обертів і хвилюючим звуком впуску. Кожен поворот ручки газу нагороджує мотоцикліста хвилюючим фізичним та акустичним відчуттями. Встановлення електронних дросельних заслінок на модель 2020 року дозволило знизити шкідливі викиди та впровадити електронний круїз-контроль, який забезпечує плавність руху.
Підвищений комфорт:
Водійське та пасажирське сидіння з більш товстою та широкою подушкою забезпечують підвищений комфорт та дозволяють довше перебувати у сідлі. Подушка заднього сидіння стала ширшою ніж раніше і надає більше простору для рухів. Крім того, є кілька опціональних сидінь, що задовольняють вимоги і переваги як водія, так і пасажира.
Електронний круїз-контроль:
Круїз-контроль Kawasaki допомагає підтримувати бажану швидкість руху натисканням однієї кнопки. Після включення мотоцикліст звільняється від необхідності постійно утримувати ручку газу. Це знижує навантаження на праву руку в подорожах на великі відстані, роблячи подорож більш розслабленою та комфортною.
Односторонній глушник:
Абсолютно нова випускна система 4-2-1 робить свій внесок у спортивний зовнішній вигляд Ninja 1000SX. Односторонній глушник дозволив знизити вагу мотоцикла приблизно на 2 кг.
Чітка, спортивна керованість:
Високоміцна алюмінієва рама Ninja 1000SX забезпечує не лише високий рівень централізації мас, але й чудовий баланс маневреності та чіткості керування. Мотоцикл блискавично реагує на кермо, а його підвіска легко поглинає нерівності дорожнього полотна. Ninja 1100SX відмінно тримає дорогу по прямій і не пасує на поворотах. Це робить довгий годинник у сідлі більш комфортним.
Кольорова приладова TFT-панель:
Нова цифрова кольорова TFT-панель надає робочому місцю мотоцикліста першокласного вигляду. Нова панель приладів пропонує додатковий функціонал, раніше недоступний на попередній моделі.
Спортивний та динамічний стиль:
Переглянуті обтічники та абсолютно новий односторонній глушник зробили зовнішній вигляд Ninja 1100SX ще більш спортивним та динамічним. Це відображає його спортивний потенціал та підтверджує потужний імідж сімейства Ninja. Цілком світлодіодне світлове обладнання вносить свої високоякісні штрихи.
Мотосалон MotoDom:
Ексклюзивний представник та імпортер мототехніки KAWASAKI в Україні.
Ми представляємо як останні мотоновинки, так і моделі минулих років, а також широкий спектр запчастин, екіпірування та аксесуарів.
Вся мототехніка доступна у Спеціалізованому торгово-сервісному центрі KAWASAKI у Києві та у наших дилерів.
Як офіційний представник KAWASAKI ми гарантуємо не лише заявлену якість та надійність мототехніки KAWASAKI, а й високий рівень сервісних послуг сертифікованого СТО.
• Найбільший вибір нової мототехніки та екіпірування KAWASAKI зі складу в Україні
• Експрес-доставка запчастин, тюнінгу та аксесуарів KAWASAKI
• Цикл повної 2-річної гарантії KAWASAKI, комплексний ремонт, спеціалізована модифікація, інше
• Доставка мототехніки по всій Україні
Інформація | |
Місто | Киев |
Характеристики Мотоцикла | |
Двигун | Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный рядный, четыре цилиндра Объем 1.043 см³ Диаметр и ход поршня 77 x 56 мм Степень сжатия 11.8:1 Система ГРМ DOHC, 16 клапанов Топливная система Впрыск топлива: Ø 38 мм Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер |
Характеристики та Трансмісія | Максимальная мощность 104,5 кВт {142 л.с.} / 10.000 об/мин Максимальный крутящий момент 111 Нм {11,3 кгс•м} / 8.000 об/мин Расход топлива 5,8 л/100 км Комплект снижения мощности 85 кВт Доступно Выбросы CO2 147 г/км Расход топлива, комплект 85 кВт 6 л/100 км Выбросы CO2, комплект 85 кВт 147 г/км Трансмиссия 6-передач Главная передача Цепь с уплотнениями Сцепление Мокрое многодисковое, ручное |
Гальмівна система і Підвіска | Тормоза, передние Два полуплавающих 300 мм диска. Суппорт: два, радиальное крепление, моноблок, с 4 оппозитными поршнями Тормоза, задние Один 250 мм диск. Суппорт: 1-поршневой Подвеска, передняя 41 мм перевернутая вилка с бесступенчатой амортизацией сжатия, амортизацией отбоя и регулируемым преднатягом пружины Подвеска, задняя Горизонтальная с нижним креплением рычага, газонаполненным амортизатором, с бесступенчатой регулировкой амортизации отбоя и регулировкой преднатяга пружины |
Рама і Габарити | Тип рамы Дуплексная, алюминий Вылет 98 мм Ход переднего колеса 120 мм Ход заднего колеса 144 мм Шина, передняя 120/70ZR17M/C (58W) Шина, задняя 190/50ZR17M/C (73W) Д x Ш x В 2.100 x 825 x 1.190(1.225 мм со стеклом в верхнем положении) мм Колесная база 1.440 мм Клиренс 135 мм Высота по седлу 835 мм Емкость топливного бака 19 литров Масса в снаряженном состоянии 235 кг |