Menu
Your Cart

Kawasaki KX250

Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
Kawasaki KX250
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: Kawasaki KX250
15449
9400 eur

Телефон для связи

+380 (93) 472 11 33 - Сергей Киев

KX250 - це перевірений світовими чемпіонатами мотоцикл, який може зробити наступним Чемпіоном. Наступним Героєм. Наступною Легендою. Або створити цілу епоху вашої величі. Особливості: новий потужніший 249-кубовий 4-тактний двигун, нове гідравлічне зчеплення з конічними пружинними дисками, новий електростартер, нова вузька діагональна алюмінієва рама.


Гідравлічне зчеплення:

Як і на KX450, гідравлічне зчеплення забезпечує більш чіткий зворотний зв'язок і менше зусилля на важелі. А також унеможливлює збільшення вільного ходу важеля при нагріванні зчеплення під час інтенсивної експлуатації.


Електростартер:

Електростартер робить повторний запуск мотоцикла простим як натискання кнопки.


Кермо Renthal Fatbar:

Алюмінієве кермо Renthal Fatbar 28.6 мм у діаметрі у заводському виконанні тепер входить у стандартне оснащення. Більш товсте кермо допомагає знизити вібрації та удари, що передаються на руки мотоцикліста. А нове положення рукояток (на 19 мм нижче та на 8 мм ближче) полегшує перенесення ваги на переднє колесо.


Точно налаштована підвіска та гальмівна система:

Оновлена ​​підвіска краще поглинає нерівності покриття і збільшує зчеплення коліс з дорогою, в той час як деякі зміни гальмівної системи на краще позначилися на керованості.


Ще потужніший двигун:

Додаткові оновлення двигуна збільшили пікову потужність і так потужного двигуна приблизно на 1,0 кВт (1,4 к.с.). Межа оборотів збільшилася ще на 350 одиниць.


Легковажна алюмінієва діагональна рама:

Розроблена на базі рами KX450 (еволюція існуючої конструкції), а також маятник KX450 забезпечують кращу керованість та зчеплення заднього колеса з поверхнею.


Вузьке, ергономічне компонування:

Абсолютно нове компонування мотоцикла в стилі KX450 має довгі і рівні поверхні, як і більш плоску лінію паливний бак - сидіння, що полегшує рухи мотоцикліста і контроль над мотоциклом.

Інформація
Місто Киев
Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный одноцилиндровый Объем 249 см³ Диаметр и ход поршня 78 x 52,2 мм Степень сжатия 14.1:1 Система ГРМ DOHC, 4 клапана Топливная система Впрыск топлива: Ø 43 мм x 1 Зажигание Digital DC-CDI Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, полусухой картер
Характеристики та Трансмісія Трансмиссия 5-передач Главная передача Цепь Сцепление Мокрое многодисковое, ручное
Гальмівна система і Підвіска Тормоза, передние Один полуплавающий 270 мм лепестковый диск. Суппорт: 2-поршневой Тормоза, задние Один 240 мм лепестковый диск. Суппорт: 1-поршневой Подвеска, передняя 48 мм перевернутая телескопическая вилка с регулировками демпфирования сжатия и отбоя Подвеска, задняя Новая подвеска Uni-Trak с настраиваемыми в 2 режимах (высокая и низкая скорость) регулировками сжатия, отбоя и предварительного натяжения
Рама і Габарити Тип рамы Периметральная, алюминий Вылет 118 мм Ход переднего колеса 314 мм Ход заднего колеса 316 мм Шина, передняя 80/100-21 51M Шина, задняя 100/90-19 57M Угол поворота руля Л/П 42° / 42° Д x Ш x В 2.180 x 820 x 1.265 мм Колесная база 1.485 мм Клиренс 335 мм Высота по седлу 950 мм Емкость топливного бака 6,2 литров Масса в снаряженном состоянии 105.2 кг
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів