Menu
Your Cart

Kawasaki H2R

Kawasaki H2R
Kawasaki H2R
Kawasaki H2R
Kawasaki H2R
Kawasaki H2R
Kawasaki H2R
Kawasaki H2R
Kawasaki H2R
Kawasaki H2R
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: Kawasaki H2R
124611
69000 eur

Телефон для связи

+380 (93) 472 11 33 - Сергей Киев

Ninja H2R втілив у собі безпрецедентний сплав спортивної потужності, футуристичний дизайн та божевільні технічні характеристики. Створений за сприяння всіх підрозділів концерну Kawasaki Heavy Industries, Ninja H2R вимагає поваги та виборчий до власників - приборкати його міць під силу лише обраним. Серед переваг мотоцикла: задня підвіска Ohlins, двосторонній квікшифтер, аеродинамічні обтічники, система контролю проходження поворотів та індикатор кута нахилу. Ninja H2R. Займи своє місце в історії. Лише для експлуатації на треках.


Задня підвіска Öhlins TTX36:

Додавання TTX Ohlins, що вже отримали високу оцінку, дає численні переваги:

- Підвищена стабільність, збільшення продуктивності на поворотах.

- Чудове демпфування, підвищений комфорт та спортивна керованість.

- Впевненість пілота при швидкісних заїздах на треку.

- Поліпшений відгук від дороги.

– Велика стабільність на високих швидкостях.


KCMF (Функція контролю проходження повороту):

KCMF відстежує параметри двигуна та шасі протягом усього повороту: від початку руху аж до виходу з маневру. Контролюючи гальмівне зусилля і потужність двигуна для досягнення плавного переходу від прискорення до гальмування і назад, ця система дозволяє пілотам спрогнозувати траєкторію свого руху.


На Ninja H2 KCMF контролює наступні системи: - KTRC (Антипробуксовочная система Kawasaki):

- KLCM (Режим контрольованого старту) - KIBS (Інтелектуальна допоміжна антиблокувальна гальмівна система) - KEBC (Система гальмування двигуном)


Електронний кермовий демпфер Öhlins:

Забезпечує необхідний рівень амортизації, ґрунтуючись на даних швидкості мотоцикла та кутовому прискоренні.


Трансмісія:

Для плавних та швидких перемикань була розроблена нова трансмісія. Примітно, що була обрана трансмісія такого типу, який використовують у MotoGP та Formula 1. У розробці брала участь гоночна команда Kawasaki Racing Team.


Односторонній маятник:

Установка одностороннього маятника уможливила встановлення глушника ближче до центру маси, що, у свою чергу, дозволяє максимально низько нахиляти мотоцикл в поворотах.


Ергономіка та посадка:

Мотоцикл був спроектований так, щоб посадка пілота була максимально зручною та комфортною для їзди на дуже високих швидкостях. На хвості мотоцикла встановлено спеціальну підтримку для тіла, яку можна налаштувати під себе.


Нагнітач:

Нагнітач, встановлений на Ninja H2R, створили конструктори Kawasaki за участю інженерів газотурбінного, аерокосмічного та технологічного підрозділів корпорації Kawasaki Heavy Industries.


Забезпечення двигуна повітрям:

Забезпечення двигуна повітрям відбувається завдяки подвійному патрубку, розташованому передній частині мотоцикла. Його загальна площа для входу повітря складає 13000 мм2. – ілюстрація того, скільки повітря потрібно для потужності понад 300 кінських сил.


Гальма Brembo:

Два масивні ø330 мм напівплаваючі гальмівні диски Brembo товщиною 5,5 мм повідомляють величезну гальмівну силу.


Створення притискної сили:

На місці бічних дзеркал Ninja H2R встановлені спеціальні крила, зроблені з карбонового волокна.


Kawasaki River Mark:

Щоб підкреслити значущість та ступінь інноваційності, Ninja H2 відзначений знаком Kawasaki River Mark. Цим символом відзначають особливо важливі мотоцикли, що мають історичну цінність для компанії.


Датчик кута нахилу:

Оновлена ​​система вимірювальних приладів включає датчик кута нахилу та функцію запису максимального показника (можливо завдяки додаванню модуля інерційного вимірювання)


Високотехнологічна фарба:

Фарба Silver-Mirror, яка використовується на Ninja H2, була розроблена Kawasaki спеціально для цієї моделі. Вона додає і так футуристичному дизайну агресивності.


Електронні дросельні заслінки:

Найновіша система дросельних заслінок Kawasaki дозволяє контролювати як обсяг подачі палива, так і обсяг подачі повітря у двигун. Ідеальне положення дросельних заслінок покращує плавність ходу та надає двигуну можливість повністю "розкритися".


KQS (Kawasaki Quick Shifter):

Ninja H2R - перший мотоцикл Kawasaki, на якому встановлено систему швидкого перемикання KQS, яка дозволяє пілотам досягти максимального прискорення на треку за рахунок перемикання трансмісії вгору при повністю відкритому газі без використання зчеплення.


Гідравлічне зчеплення:

Високоякісна гідравлічна муфта не потребує обслуговування, забезпечуючи нормальні умови торкання.


Блок інерційних датчиків Bosch:

Використання компактного Bosch IMU дозволяє досягти нового рівня точності, який підвищить продуктивність систем KTRC, KLCM та KIBS. Блок інерційних датчиків контролює інерцію за 6 ступенями свободи (DOF) у різних координатах, забезпечуючи моніторинг прискорення вздовж поздовжньої, поперечної та вертикальної осей, а також кут нахилу мотоцикла у повороті.


Охолодження двигуна:

Щоб двигун був максимально компактним, було створено єдину систему мастила, яка охолоджує масло для трансмісії, нагнітача та двигуна.


Вихлопна система:

Повністю титанова вихлопна система має досить просту конструкцію. Вона складається з труб колектора та глушника.


Головка циліндра:

Нові великі проходи для рідини, що охолоджує, забезпечують ідеальне охолодження в камері згоряння.


Потужність понад 300 к.с.:

Незважаючи на звичайний для Kawasaki рядний чотирициліндровий двигун, Ninja H2R має у запасі понад 300 кінських сил. А все завдяки кільком Ноу-Хау від Kawasaki Group.


Рама Trellis:

Використання легкої решітчастої рами запропонувало просте та елегантне вирішення проблеми задоволення вимог налаштувань шасі.


Дизайн, спрямований на покращення аеродинаміки:

Ninja H2R не має агресивного нахилу вперед, характерного для представників класу Суперспорт. І це невипадково.

Інформація
Місто Киев
Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный рядный, четыре цилиндра с нагнетателем Объем 998 см³ Диаметр и ход поршня 76 x 55 мм Степень сжатия 8.3:1 Система ГРМ DOHC, 16 клапанов Топливная система Впрыск топлива: Ø 50 мм x 4 с двойными инжекторами Зажигание Электронное Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер с масляным радиатором
Характеристики та Трансмісія Максимальная мощность 228 кВт {310 л.с.} / 14.000 об/мин Максимальный крутящий момент 165 Нм {16,8кгс•м} / 12.500 об/мин Максимальная мощность с инерционным наддувом 240 кВт {326 л.с.} / 14.000 об/мин Трансмиссия 6-передач, тип "dog-ring" Главная передача Цепь с уплотнениями Сцепление Мокрое многодисковое, ручное
Гальмівна система і Підвіска Тормоза, передние Два полуплавающих 330 мм диска Brembo. Суппорт: два, радиальное крепление, моноблок Brembo Stylema, с 4 оппозитными поршнями Тормоза, задние Один 250 мм диск. Суппорт: Brembo с 2 оппозитными поршнями Подвеска, передняя 43 мм перевернутая вилка с амортизацией отбоя и сжатия, регулируемым преднатягом пружины и пружинами верхнего расположения Подвеска, задняя Новая подвеска Uni-Trak TTX36 с газонаполненным амортизатором, компенсационным бачком, с амортизацией сжатия, отбоя, регулировкой преднатяга пружины, пружинами верхнего расположения
Рама і Габарити Тип рамы Типа Trellis, высокопрочная сталь с площадкой крепления маятника Вылет 108 мм Ход переднего колеса 120 мм Ход заднего колеса 135 мм Шина, передняя 120/600 R17 Шина, задняя 190/650 R17 Угол поворота руля Л/П 27° / 27° Д x Ш x В 2.070 x 850 x 1.160 мм Колесная база 1.450 мм Клиренс 130 мм Высота по седлу 830 мм Емкость топливного бака 17 литров Масса в снаряженном состоянии 216 кг
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів