Menu
Your Cart

Kawasaki H2 SX

Kawasaki H2 SX
Kawasaki H2 SX
Kawasaki H2 SX
Kawasaki H2 SX
Kawasaki H2 SX
Kawasaki H2 SX
Kawasaki H2 SX
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: Kawasaki H2 SX
18482
32000 eur

Телефон для связи

+380 (93) 472 11 33 - Сергей Киев

Новий Kawasaki Ninja H2 SX – це найдосконаліший спорт-турист від Kawasaki з максимальною інтеграцією високих технологій, продуктивності та комфорту. Новий особливий функціонал, що надається системою ARAS, включає адаптивний круїз-контроль та функцію моніторингу сліпих зон, а в нову панель приладів з 6,5” TFT-дисплеєм інтегрована інформаційно-розважальна система SPIN. Все це дозволяє зазнати максимального захоплення від керування мотоциклом з унікальним збалансованим двигуном з нагнітачем як у подорожах, так і у повсякденній експлуатації. Найкраща технологія - та, яка стає природним продовженням нас і допомагає почуватися вільним. Ninja H2 SX СТВОРЕНИЙ ДЛЯ СВОБОДИ.


Вітрозахист та аеродинаміка:

Завдяки великому вітровому склу та повноцінному обтічнику Ninja H2 SX надійно захищає мотоцикліста від вітру та підвищує комфорт у тривалих поїздках. Аеродинамічна форма обтічника не тільки створює спортивний образ, а й забезпечує перевагу на високій швидкості.


Kawasaki SPIN:

Новий додаток для смартфонів від Kawasaki дозволяє завантажувати та відображати на TFT-дисплеї різні програми.


Адаптивні вогні:

Світлодіодні адаптивні вогні, вбудовані в бічні обтічники та активовані при нахилі мотоцикла, покращують освітлення дороги під час повороту.


Панель приладів з 6,5” TFT-дисплеєм:

Велика та інформативна панель приладів з 6,5” TFT-дисплеєм додає високотехнологічний штрих робочому місцю мотоцикліста. Сумісність з програмою Kawasaki SPIN, на додаток до кількох режимів роботи та можливістю підключення смартфона, надає безліч інформаційно-розважальних можливостей.


Збалансований двигун з нагнітачем:

Збалансований двигун з нагнітачем з високою економічністю палива видає 200 к.с. максимальну потужність. Налаштування двигуна, орієнтовані на діапазон низьких та середніх оборотів, підібрані спеціально для повсякденної експлуатації, що дозволяє підвищити паливну економічність, яка перевищує таку Ninja 1000 або Versys 1000.


Функція попередження про зіткнення з ТС (FCW), що йде попереду:

Система попереджає мотоцикліста, якщо подальший рух на поточній швидкості може призвести до зіткнення з транспортним засобом, що йде попереду.


Адаптивний круїз-контроль (ACC):

ACC є більш просунутою версією електронного круїз-контролю, яка не тільки підтримує встановлену мотоциклістом швидкість, але й регулює її, щоб зберегти безпечну дистанцію до транспортного засобу, що йде попереду.


Комфортне сидіння:

Ергономічне сидіння водія стало комфортніше для тривалих подорожей і дозволяє підібрати зручне положення для динамічної експлуатації. Як водійське, так і пасажирське сидіння стали ширшими, а змінені форма, товщина та щільність значно збільшили комфорт.


Сигнал екстреного гальмування (ESS):

Під час різкого гальмування ESS активує миготіння стоп-сигналу, загострюючи увагу інших водіїв різке уповільнення мотоцикла.


Система утримання мотоцикла (VHA):

Система активується під час зупинки з високим зусиллям на важіль/педаль гальма. VHA задіює заднє гальмо, дозволяючи мотоциклісту прибрати руку/ногу з важеля/педалі гальма.


Система моніторингу сліпих зон (BSD):

Звернений назад радар моніторить простір навколо мотоцикла та сповіщає мотоцикліста при появі транспортного засобу у сліпій зоні.


KIPASS:

KIPASS (інтелектуальна система безключового запуску Kawasaki) дозволяє запускати двигун та активувати блокування керма без ключа.


Швидкознімна система кріплення бічних кофрів:

Встановлення та зняття бічних кофрів неймовірно прості та зручні завдяки швидкознімній системі кріплення. Встановлені бічні кофри ідеально вписуються в задню частину мотоцикла, яка не втрачає своєї привабливості навіть коли демонтовані кофри.


Система контролю тиску в шинах (TPMS):

TPMS постійно відстежує тиск у шинах, додаючи впевненості мотоциклісту під час тривалих подорожей.

Інформація
Місто Киев
Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный рядный, четыре цилиндра с нагнетателем Объем 998 см³ Диаметр и ход поршня 76 x 55 мм Степень сжатия 11.2:1 Система ГРМ DOHC, 16 клапанов Топливная система Впрыск топлива: Ø 40 мм x 4 с двойными инжекторами Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер с масляным радиатором
Характеристики та Трансмісія Максимальная мощность 147,1 кВт {200 л.с.} / 11.000 об/мин Максимальный крутящий момент 137,3 Нм {14 кгс•м} / 9.500 об/мин Расход топлива 5,7 л/100 км Выбросы CO2 139 г/км Трансмиссия 6-передач, тип "dog-ring" Главная передача Цепь с уплотнениями Сцепление Мокрое многодисковое, ручное
Гальмівна система і Підвіска Тормоза, передние Два полуплавающих 320 мм лепестковых диска. Суппорт: два, радиальное крепление, моноблок, с 4 оппозитными поршнями Тормоза, задние Один 250 мм диск. Суппорт: с 2 оппозитными поршнями Подвеска, передняя 43 мм перевернутая вилка с амортизацией отбоя и сжатия, регулируемым преднатягом пружины и пружинами верхнего расположения Подвеска, задняя Uni-Trak, с газонаполненным амортизатором, компенсационным бачком, с амортизацией сжатия, отбоя, регулировкой преднатяга пружины, с пружинами верхнего расположения
Рама і Габарити Тип рамы Типа Trellis, высокопрочная сталь с площадкой крепления маятника Вылет 103 мм Ход переднего колеса 120 мм Ход заднего колеса 139 мм Шина, передняя 120/70ZR17M/C (58W) Шина, задняя 190/55ZR17M/C (75W) Д x Ш x В 2.135 x 775 x 1.205 мм Колесная база 1.480 мм Клиренс 130 мм Высота по седлу 835 мм Емкость топливного бака 19 литров Масса в снаряженном состоянии 256 кг
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів