Гідроцикл Kawasaki SX-R
З великою спадщиною в сегменті стоячих гідроциклів і незліченними гоночними перемогами в чемпіонатах, Kawasaki вийшов на новий рівень з чотиритактним 1498 cм3 чотирициліндровим двигуном, що робить його найшвидшим і найдинамічнішим серед аналогічних моделей. SX-R встановлює нові еталони продуктивності та функцій для райдерів, щоб розпалити справжні веселощі!
Відсік для зберігання:
Виїмка під кермовою стійкою надає зручне місце для зберігання буксирувального фала та інших дрібних предметів. Вантаж фіксується гумовою сіткою.
Колосальна потужність:
На додаток до подвійного випуску від 800 SX-R і вищої максимальної швидкості, була підвищена керованість - за рахунок 4-тактного 16-клапанного рядного двигуна з DOHC, об'ємом 1,498 см3 і коефіцієнтом ходу 83,0 х 69,2 мм.
Рульова колонка в стилі MX:
Виконана в стилістиці мотофристайлу, рульова колонка не лише додає гідроцьку спортивний вигляд, але й покращує керованість.
Широка палуба:
Великий, широкий майданчик дає райдеру більше місця, що дозволяє швидше досягти балансу та адаптуватися до навантажень.
Водозабірник:
Забір води здійснюється через впускну решітку низького опору, виготовлену з нержавіючої сталі. Її конструкція, ставши трохи довшою за першоджерело, була створена за образом аналогічною в 800 SX-R.
Захист від бризок (Kawasaki Splash Deflector):
Перша модель стоячого гідроциклу, в якій використано спеціальний захист від бризок Kawasaki Splash Deflector (KSD): бічна смуга на передній частині корпусу зменшує сплеск води, особливо на високій швидкості або при сильній амплітуді хвиль.
Корпус:
Повністю оновлена конструкція корпусу пропонує ідеальне поєднання високої стійкості та чудової продуктивності в поворотах завдяки новому корпусу, спроектованому завдяки багаторічному досвіду 800 SX-R.
Дизайн та форма:
Будучи відображенням високого гоночного потенціалу, гладкі та чіткі лінії SX-R нагадують 800 SX-R і дарують гідроциклу неповторний стиль Kawasaki, доповнений спортивним кермом у найкращих традиціях MX.
Чудові показники у поворотах:
При розробці нового корпусу враховувався досвід у гонках та змаганнях. Його маневреність, доповнена відмінною стабільністю і збільшеною потужністю, дозволяє також збільшити швидкість проходження поворотів - це дозволило досягти показників, рівних або навіть перевищують аналогічні у 800 SX-R.
Імпеллер:
Кермо управління імпелером з литого алюмінію дозволяє передати колосальну тягу двигуна. Спеціально розроблені для SX-R сопло (ø87 мм у діаметрі, довжиною 102 мм) забезпечує легкість в керуванні та ідеально підходить для стоячого гідроциклу.
Кріплення рульової колонки:
Кріплення кермової конструкції є посиленим варіантом 800 SX-R (для забезпечення зносостійкості та міцності, відповідних підвищеної потужності та більш високої максимальної швидкості). Його кронштейн розташований таким чином, щоб зменшити кількість вібрацій - що, у свою чергу, зводить до мінімуму втомленого райдера, особливо під час тривалих перегонів.
Виняткова стійкість:
Збільшений приблизно на 400 мм завдовжки і на 30 мм завширшки, новий корпус дозволив досягти кращої стійкості в поворотах і стрибках. Завдяки низькій водотоннажності, гідроцикл розташовується у воді досить високо для комфортної посадки та висадки.
Характеристики Мотоцикла | |
Двигун | Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный рядный четырехцилиндровый Объем 1.498 см³ Диаметр и ход поршня 83 x 69,2 мм Степень сжатия 10.6:1 Система ГРМ DOHC, 16 клапанов Топливная система Впрыск топлива: ø 60 мм x 1 Зажигание Digital Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, полусухой картер |
Характеристики та Трансмісія | Максимальная мощность 112 кВт {152 л.с.} / 7.500 об/мин Максимальный крутящий момент 144 Нм {14,7кгс•м} / 7.250 об/мин |
Рама і Габарити | Д x Ш x В 2.655 x 765 x 840 мм Емкость топливного бака 23 литров Масса в снаряженном состоянии 250 кг |