Menu
Your Cart

Баггі KAWASAKI MULE PRO-MX

Баггі  KAWASAKI MULE PRO-MX
Баггі  KAWASAKI MULE PRO-MX
Баггі  KAWASAKI MULE PRO-MX
Баггі  KAWASAKI MULE PRO-MX
Баггі  KAWASAKI MULE PRO-MX
Баггі  KAWASAKI MULE PRO-MX
Баггі  KAWASAKI MULE PRO-MX
Баггі  KAWASAKI MULE PRO-MX
Баггі KAWASAKI MULE PRO-MX
  • Наявність: Предзаказ
  • Модель: KAWASAKI MULE PRO-MX
4698
13800 eur

Утилітарні квадроцикли Kawasaki MULE завоювали довіру завдяки своїй надійності, міцності та налаштуванням, що адаптуються. Kawasaki MULE PRO-MX, поєднуючи в собі все вищезгадане, оснащений тяговитим 700-кубовим одноциліндровим двигуном з варіатором і розроблений відповідно до філософії ”Shinari”.


Незалежна передня та задня підвіски:

Подвійні поперечні важелі, встановлені як спереду і ззаду, дозволяють кожному з коліс долати перешкоди з мінімальним впливом на шасі.


700 см3. одноциліндровий двигун:

Одноциліндровий 700-кубовий двигун має неймовірно тяговитий характер і легкий в управлінні на низьких швидкостях. Має достатню потужність для буксирування та перевезення вантажів або просто розваг на природі.


"Правильний" розмір:

Маючи 2 795 мм завдовжки, 1 525 мм завширшки з 2 005 мм колісної бази PRO-MX має високу маневреність і мобільність, забезпечуючи комфорт як у буденних поїздках вузькими лісовими стежками, так і у захоплюючих вилазках на природу у вихідні дні.


25-дюймові шини:

MULE PRO-MX оснащений 25-дюймовими радіальними шинами взутими на 12-дюймові диски. Такі колеса гарантують відмінне зчеплення з дорогою, солідний дорожній просвіт і надають зовнішньому вигляду ще більшої брутальності.


Панель приладів автомобільного типу:

Як і на флагманських моделях MULE PRO, завдяки панелі приладів автомобільного типу всі елементи управління знаходяться в межах досяжності. Цифрові дисплеї дозволяють легко читати необхідну інформацію, а центральна панель підготовлена ​​для встановлення аудіосистеми.


Бічні двері у стандартній комплектації:

PRO-MX, як і всі моделі серії MULE PRO, оснащений бічними дверима, щоб захистити водія та пасажира від бруду та сприяти полегшенню посадки-висадки з мотовсюдиходу.


Відсік для зберігання:

Відсік для зберігання об'ємом 5,3 л, розташований під пасажирським сидінням та захищений сталевим листом, ідеально підходить для зберігання необхідних у поїздці дрібниць.


Можливість буксирування:

PRO-MX має можливість буксирування важких причепів до 680 кг. А стандартний 2-дюймовий фаркоп сумісний із широким спектром аксесуарів.


Цифрова панель приладів:

Багатофункціональний дисплей вбудований в панель приладів і оснащений такими функціями:

індикатор 2WD/4WD.

цифровий спідометр.

цифровий індекс рівня палива.

годинник, одометр.

два лічильники пройденого шляху лічильник годинника.

індикатор диференціала.

лампа-індикатор несправності двигуна.

запобіжна лампа-індикатор EPS.

лампа-індикатор температури охолоджуючої рідини.

запобіжна лампа-індикатор ременів безпеки.

лампа-індикатор паркування.

лампа-індикатор реверсу.

лампа індикатор нейтралі.


Рама за концепцією "Shinari":

"Shinari" - японський термін, що описує еластичні властивості предмета, які дозволяють йому згинатися і повертатися в початкову форму, подібно до того, як поводиться мисливська цибуля або рибальська вудка. Рама PRO-MX, розроблена з урахуванням даної філософії, гарантує не лише її довговічний термін служби, а й простоту управління мотовсюдиходом.


Простір для двох:

Kawasaki PRO-MX неймовірно комфортний навіть для двох дорослих, завдяки контурним сидінням, великому вільному простору в області плечей, колін та ніг.


EPS та регульована рульова колонка:

Електропідсилювач керма (EPS) має високу чутливість до швидкості руху, тим самим знижуючи зусилля, що додається водієм на кермо на низькій швидкості, а також знижує допомогу при збільшенні швидкості. Крім цього він сприяє комфорту та повному контролю, діючи як система демпфування, зменшуючи віддачу на рульовому колесі, спричинену ударами коліс про нерівність.

Водій може встановити найбільш комфортне положення рульової колонки завдяки регулюванню по куту нахилу, а також підняти рульову колонку до упору вгору, щоб полегшити собі посадку і висадку.


Чудові позашляхові показники:

Високі кути в'їзду та з'їзду (67 і 63 градусів відповідно) підвищують позашляхові здібності MULE PRO-MX. Розташування коліс максимально близько до бамперів зводить до мінімуму ймовірність ударів передньої або задньої частини під час руху на підйом або спуску.


Сталеві деталі:

Використання сталевих деталей, таких як вантажна платформа, підніжки та бампер у стилі серії PRO, відображають міцну конструкцію PRO-MX.


Малий радіус розвороту:

Радіус розвороту MULE PRO-MX становить лише 4,2 м, що полегшує маневрування на вузьких лісових стежках.


Ланцюгові та надійні гальма:

Передні та задні дискові гальма забезпечують ефективне гальмування, особливо у поєднанні з гальмуванням двигуном. Гідравлічна дискова гальмівна система - це передбачуване та ефективне гальмівне зусилля та точний зворотний зв'язок на педалі гальма.


Жорсткість та міцність:

MULE PRO-MX отримав від флагманських моделей серії MULE PRO міцну конструкцію та вражаючі характеристики.


Електричний селектор повного приводу та блокування з одного диференціала:

Електричний селектор режиму приводу 2WD/4WD та два режими блокування заднього диференціала дозволяють легко підлаштовуватись під зміни дорожніх умов.


Електропідсилювач керма:

Електропідсилювач керма (EPS) працює найбільше ефективно саме в той момент, коли це найбільше необхідно: на низьких швидкостях або під час зупинки. При повороті керма в блок керування EPS надходить сигнал, ініціюючи допомогу. Блок управління електропідсилювачем зчитує показання з датчика швидкості і моменту, що крутить, щоб визначити зусилля, яке необхідно докласти. На малій швидкості або при зупинці EPS допомагає найбільше ефективно, а при збільшенні швидкості зусилля зменшується, щоб краще контролювати мотовсюдихід.

Характеристики Мотоцикла
Двигун Тип двигателя С жидкостным охлаждением, 4-тактный одноцилиндровый Объем 695 см³ Диаметр и ход поршня 102 x 85 мм Степень сжатия 10.3:1 Топливная система Впрыск топлива: 1 заслонка Ø44 мм Зажигание Magneto & transistor Система запуска Электро Система смазки Принудительная смазка, "мокрый" картер
Характеристики та Трансмісія Максимальная мощность 32,8 кВт {45 л.с.} / 6.000 об/мин Максимальный крутящий момент 57,6 Нм {5,8 кгс•м} / 5.000 об/мин Трансмиссия Вариатор, 2-скор. автомат., задний ход Главная передача Вал 2WD/4WD Первичное передаточное число 3.653 ~ 0.794 (belt converter)
Гальмівна система і Підвіска Тормоза, передние Два диска 186 мм Тормоза, задние Два диска 174 мм Подвеска, передняя Двойные рычаги, независимая Подвеска, задняя Двойные рычаги, независимая
Рама і Габарити Тип рамы Лестничного типа, трубчатая, сталь Ход переднего колеса 218 мм Ход заднего колеса 232 мм Шина, передняя 25 x 8.00 R12 Шина, задняя 25 x 10.00 R12 Угол поворота руля Л/П 43o (IN) / 38o (OUT), Д x Ш x В 2.795 x 1.525 x 1.890 мм Колесная база 2.005 мм Клиренс 270 мм Высота по седлу 850 мм Емкость топливного бака 36 литров Масса в снаряженном состоянии 719 кг
Написати відгук
Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використовуйте звичайний текст.
Погано Добре
Захист від роботів